Vantaxes de usar a experiencia inmersiva no márketing do negocio - Actualidade
   Actualidade
  Actualidade 
  Vantaxes de usar a experiencia inmersiva no márketing do negocio
Data: venres, 07 de febreiro de 2020

 Hoxe en día, o mundo da publicidade orientada á clientela pasa pola renovación do uso de novas estratexias que nos permitan ter un elemento diferenciador e potenciador da nosa marca. Grazas aos avances tecnolóxicos que nos permiten acceder ás experiencias inmersivas, isto resulta cada vez máis sinxelo para as marcas.
  A persoa usuaria pasa a ter un rol máis activo e quere formar parte do centro da experiencia. Para iso, debemos facer uso de diferentes plataformas multimedia que melloren a percepción da clientela para a marca.
  - A experiencia inmersiva axuda a crear un compromiso positivo coa marca. O público pode conectarse máis estreitamente coa empresa no que respecta ao márketing inmersivo, o que axuda a aumentar a credibilidade e o seu valor. Isto produce na clientela un proceso de transformación xa que xera unha expectativa de como dende a compañía podemos proporcionarlle un grao amplo de satisfacción en relación coas súas necesidades e fai que sexan persoas prescritoras dos nosos valores.
  - A era da personalización define a actualidade. O amplo e estendido uso do selfie non é simplemente un feito anecdótico, senón un reflexo da necesidade das persoas consumidoras de converterse en protagonistas de experiencias. Con todo, cada audiencia é diferente e o marketing dos negocios necesita adaptarse en función do seu público obxectivo. Debemos desenvolver contidos relacionados con cada un dos modelos de clientes potenciais identificados en relación cos nosos produtos e/ou servizos.
  - A tecnoloxía ofrece a posibilidade de lidar con esa diversidade a gran escala. Nese sentido, a realidade virtual abre a porta a que as compañías cren contido personalizado para targets, sacándolle o debido rendemento coas estratexias adecuadas.
  - Un dos grandes problemas da globalización é os idiomas e como comunicar a diferentes comunidades. Neste caso, a barreira idiomática desaparece, xa que nun mercado cada vez máis globalizado, a experiencia inmersiva en 3D preséntase como a solución visual idónea a este respecto.
  - Por iso é polo que podamos concluír que outra das grandes vantaxes desta tecnoloxía é a súa rendibilidade: o mundo das imaxes é transversal e non require de tradución.
  En conclusión, as marcas e empresas atópanse ante un público cada vez máis esixente que sente a necesidade de sentirse protagonista para a marca e valora todas aquelas estratexias personalizadas que as compañías poidan ofrecerlle. 
  Por iso, debemos de tratar de levar isto á práctica e ofrecer á nosa clientela estas experiencias inmersivas, na medida do posible e en función das nosas capacidades.
  Jose Luis Taboada
  Asesor TIC
 Fonte: SmartPeme
   Rexistro
  Rexistro 
  | « | Outubro 2025 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do | 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||
-   Como empregar a IA para facer SEO03 de novembro de 2025 12:00Máis información
-   Ciberseguridade sen complicacións: protexe o teu día a día04 de novembro de 2025 11:00Máis información
-   Copywriting I - Redes Sociais05 de novembro de 2025 12:00Máis información
-   Optimiza a túa estratexia de email márketing con Benchmark Email06 de novembro de 2025 12:00Máis información
-   Organiza, planifica e programa os teus proxectos I - Coñece Metricool10 de novembro de 2025 12:00Máis información
-   Deseño 3D para PYMEs: transforma o teu negocio dende dentro11 de novembro de 2025 11:00Máis información
Lenda:
 Evento Aberto 
  Evento Pechado/Cancelado 
  Inscrito a este evento 
  
  
  
 