Actualidade

« Atrás

LinkedIn: beneficios que presenta para emprendedores, autónomos ou empresarios

Data:  martes, 18 de decembro de 2018

Na actualidade, quen non está presente nalgunha rede social, é practicamente ninguén. Existen de todo tipo e para calquera tipo de persoa: de lecer, universitarias, de  blogging ou  microblogging ou profesionais.

Neste último campo, o profesional, a rede social por excelencia é  LinkedIn. Fundada no ano 2002, a través da mesma, os usuarios crean un perfil onde, libremente, expoñen a súa experiencia laboral, estudos ou destrezas para, posteriormente, poñerse en contacto con outros empregados ou con empresas, tanto a nivel nacional como internacional.  

Redes como LinkedIn, son grandes ferramentas para darse a coñecer ante os profesionais e directivos de interese. Aínda que, para os empresarios, emprendedores ou autónomos, tamén é unha ferramenta moi útil para dar a coñecer os seus servizos ou produtos, captar clientes ou ampliar negocios.

Neste sentido, esta rede profesional ofrece moitos beneficios para as marcas ou empresas, polo que nunca está de máis incluíla na estratexia global de márketing, xa que permite, entre outras moitas cousas, contactar con clientes e provedores de todo o mundo (imprescindible para abordar a internacionalización da empresa)  ou aumentar a súa visibilidade e reputación.

Sí que é certo, que para poder lograr resultados, é imprescindible ter constancia. Aínda que, seguindo os seguintes consellos que che presentamos a continuación, quizais, esta tarefa resúltevos un pouco máis sinxela.

En primeiro lugar, o máis importante, é lograr que a xente che atope. Hai que analizar as palabras crave coas que queres asociarche e posicionarche e, colocalas nas seccións crave da túa páxina. Ademais, tamén é significativo coñecer as palabras crave que emprega a competencia, para poder usalas e aparecer nas procuras dos usuarios. 

É de gran importancia a creación dunha imaxe de empresa sólida. Dependendo da profesión ou sector, podes crearche un perfil persoal ou de empresa. Por exemplo, no caso de ser un traballador autónomo, pode interesarche crear a túa marca persoal. Con todo, no caso de ser propietario dun negocio máis ou menos grande, igual, benefíciache crearche un perfil de empresa, xa que, entre outras cousas, permíteche medir resultados.

Modifica o teu perfil acorde á imaxe da túa web, blogue ou outras redes sociais. Incorpora imaxes así como o logotipo no teu perfil, importante para dar visibilidade á túa marca ou negocio. Se activo, comparte contidos creados, inicia discusións ou comenta as intervencións dos teus contactos. Mediante as páxinas de produtos, podes mostrar vídeos, fotografías ou ligazóns con todo tipo de información acerca dos teus produtos ou servizos.

Por último, hai que ter en conta que os empregados son os mellores embaixadores que a túa empresa ou negocio poden ter. A través dos seus perfís ou grupos aos que pertenzan, poden compartir e comentar actualizacións da empresa. Ademais, cando un traballador poña o seu posto de traballo no seu perfil, aparecerá unha ficha informativa que os levará á páxina de empresa do negocio. Por iso, é moi importante ter ao maior número de traballadores involucrados, xa que nos permitirá obter unha maior visibilidade para a nosa empresa.

Seguindo estes consellos conseguirás dar a coñecer os teus servizos ou empresa nesta rede social. Aínda que é necesario certo tempo ata que logres crear o contido adecuado e sacarlle o maior  partido posible,  o equipo de asesores  SmartPeme pode darche o empuxón que necesitas para perfeccionar o teu  LinkedIn, mediante as actividades de capacitación e os asesoramentos personalizados lograrás mellorar o impacto do teu perfil, chámanos ao 886 20 20 20 para obter máis información.

Fonte:  SmartPeme