China reafírmase como o gran comprador en liña - Actualidade
Actualidade
China reafírmase como o gran comprador en liña
Data: venres, 27 de novembro de 2015

O Singles' Day (Día da xente solteira) ou o 11.11 Global Shopping Festival volve bater a súa propia marca de vendas e poñer de manifesto o enorme potencial de consumo que ten o público chinés. Este festival, impulsado polo retailer Alibabá en 2009 con arredor de 27 empresas participantes, converteuse nestes seis anos no día de maior facturación por vendas en liña do mundo.
Fonte: Valores Digital
Rexistro
| « | Decembro 2025 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | ||||
- Affinity by Canva II - marca e coherencia09 de decembro de 2025 12:00Máis información
- Planificación financieira para emprendedores10 de decembro de 2025 12:00Máis información
- Crea campañas de nadal para aumentar as reservas do teu aloxamento11 de decembro de 2025 12:00Máis información
- Affinity by Canva III - Affinity Photo: edición profesional12 de decembro de 2025 12:00Máis información
- A evolución dos pagos dixitais: Bizum, presente e futuro no eCommerce15 de decembro de 2025 12:00Máis información
- Ciberseguridade IV - redes: protexe os datos da túa empresa16 de decembro de 2025 12:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento