China reafírmase como o gran comprador en liña - Actualidade
Actualidade
China reafírmase como o gran comprador en liña
Data: venres, 27 de novembro de 2015

O Singles' Day (Día da xente solteira) ou o 11.11 Global Shopping Festival volve bater a súa propia marca de vendas e poñer de manifesto o enorme potencial de consumo que ten o público chinés. Este festival, impulsado polo retailer Alibabá en 2009 con arredor de 27 empresas participantes, converteuse nestes seis anos no día de maior facturación por vendas en liña do mundo.
Fonte: Valores Digital
Rexistro
| « | Decembro 2025 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | ||||
- Construe a túa marca persoal con propósito e estratexia29 de decembro de 2025 12:00Máis información
- Workshop express de Instagram30 de decembro de 2025 12:00Máis información
- Protección de datos para as pemes I - Datos baixo control08 de xaneiro de 2026 12:00Máis información
- Obxectivos de Desenvolvemento Sostible09 de xaneiro de 2026 12:00Máis información
- Intelixencia Artificial: como facer prompts correctos12 de xaneiro de 2026 12:00Máis información
- Affinity by Canva IV - Arquitectura visual13 de xaneiro de 2026 12:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento