Actualidade

O márketing dixital como pilar para as empresas en tempo de crise

Data:  venres, 17 de xullo de 2020

 
É nos momentos de crises cando máis falta fai unha boa estratexia de márketing, que, nesta situación concreta causada polo Covid-19, poderiamos adaptar a cita engadindo "online" ou "dixital" ao concepto de estratexia de márketing tradicional. Unha crise non é un simple problema, vai máis aló: trátase dunha situación grave, inesperada e de dominio público, o que, como empresas, obríganos a ofrecer unha resposta rápida, adecuada e igualmente pública. 
 
Parece claro que unha pandemia mundial como a do Covid 19 supera, con moito, calquera protocolo empresarial ou de marca que establecésemos anteriormente. Iso si, o que fagamos unha vez desencadeada a problemática, será determinante para permanecer no mercado ou mesmo para adiantar á competencia cando a situación acábese de estabilizar.
 
A incerteza que foi xerando a rápida propagación do virus, cuxo fluxo de noticias cambia case cada hora, esixe ás empresas un maior nivel de atención e rapidez de reacción. Grazas ás ferramentas de márketing online e das canles adecuadas, moitas empresas levaron a cabo unha serie de boas prácticas durante este período: 
  • O primeiro e máis importante é manter á túa clientela informada en todo momento, transmitindo unha mensaxe de tranquilidade a través da túa web, das túas redes sociais ou enviando un mailing. Podes incluír información sobre as medidas que se están tomando, se a situación está a afectar a envíos previstos e como se están xestionando. Esta comunicación é moi importante para que a túa clientela saiba que segues traballando e para que, en caso de volta á normalidade, estea informada de que se cumpren as correspondentes medidas de hixiene e seguridade.
  • O consumo online disparouse debido ás corentenas e as recomendacións de permanecer nos domicilios, así que é máis importante que nunca contar cunha páxina web á altura da túa empresa ou un ecommerce profesional se queres seguir vendendo os teus produtos. Se a transformación dixital era un proceso inevitable para a maioría das empresas tradicionais, agora resulta imperativo e acelerouse a súa implantación de maneira drástica.
  • O servizo de atención ao cliente debe ser prioritario nestes momentos: dedica un esforzo especial ás vías de contacto e se non o tes aínda, abre un perfil de empresa en WhatsApp Business. É o momento de coidar aos mellores clientes e clientas e traballar para ofrecerlles soporte.
  • Outra liña que seguir é usar os valores da empresa para apoiar á clientela. Operadoras de telefonía están a ofrecer gigas adicionais para apoiar o teletraballo, empresas de contidos audiovisuais aumentaron os contidos infantís, as grandes redes sociais están a doar créditos publicitarios, etc.
  • Por último, non esquezas monitorar as procuras online para evitar que a túa marca asóciese a noticias negativas.
 
E a partir de agora, que?
 
Segundo o I Barómetro Covid-19 e Marketing en España, o ámbito do márketing dixital que maior investimento recibirá nos próximos meses será o comercio dixital (incluíndo o proceso de venda, transacción e post-venda) seguido de redes sociais, Marketing de contidos e CRM.
 
Esta nova situación provocou que as persoas cambiasen os seus hábitos de consumo e que o sigan facendo nas próximas datas. Ademais, tamén cambian as prioridades e as esixencias tanto nos produtos como nas marcas, buscando aquelas que lles fagan a vida máis fácil e sinxela. A necesidade de información constante provocada pola situación de pandemia tamén provocará que as persoas consumidoras teñan maiores expectativas en canto á transparencia nos procesos.
 
Adrián Fernández
Asesor TIC
 

Fonte:  SmartPeme



« Agosto 2020 »
Lu Ma Me Xo Ve Sa Do
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Non hai eventos

Lenda:

Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento