Eventos

Buscador

    a
Sesión 2. Programación de placas Arduino con  bitbloq (II)
- Uso de sensores en  bitbloq (II):  Potenciómetro, sensor IR
- Operacións  booleanas:  and,  or,  not
- Uso de  actuadores en  bitbloq (II): Pantalla  LCD,  miniservo
- Programación de sentenzas condicionais e bucles (II): Bucle “Mentres...facer”,
"Contar desde… ata”, “Se” ( switch)

Para confirmar a vosa asistencia, sería necesario tamén inscribirse no seguinte formulario (https://www.depo.gal/coworking-en-pontevedra/obradoiros-fab-lab). 

O taller será impartido por Fernando A. Coladas, experto universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D,  formador técnico en novas tecnoloxías con máis de 22 anos de experiencia profesional.
Este obradoiro ten como obxectivo ensinar aos asistentes a importancia de crear un blogue de calidade dentro da súa páxina web, como facelo, os seus beneficios e sobre todo como optimizalo para xeral o maior tráfico desde o posicionamento SEO e as redes sociais.

Índice de contidos:
- Que é un blogue?
- Como se crea un blogue? Publicación de entradas.
- Aspectos que melloran o posicionamento SÉ.
- Postear entradas en redes sociais. 
- Xera contido para redes sociais co contido estático da túa páxina web.
- Ferramentas de interese.

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
As estratexias do marketing turístico están a evolucionar rápidamente nos últimos anos e as pymes turísticas teñen por diante un gran reto para non quedarse atrás.

Estar ao tanto das estratexias e tendencias no marketing e no turismo é preciso para triunfar nun sector tan dinámico. 

Conocer sus claves actuales es imprescindible para obter unha vantaxe competitiva e optimizar os recursos cós que nos promocionamos.

Índice de contidos:
. Introdución.
. Novas tendencias no sector turístico
. Estratexias de marketing para aumentar a túa visibilidade.
. Consellos e recomendacións para mellorar os resultados.

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola  Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola  Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Con este obradoiro axudámosche á hora de elixir e contratar un dominio e aloxamento para a túa web. É importante saber que nome ten que darlle á súa páxina para sacarlle o máximo partido. Saber elixir un aloxamento que se axuste ás súas necesidades, capacidade de espazo, velocidade, seguridade, servizo técnico, prezos e outros, son importantes detalles que hai que ter moi en conta á hora de elixir entre as distintas empresas provedoras destes servizos.

Índice de contidos:
- Que éun dominio e tipos de dominio
- Consellos para elixir un nome de dominio, recomendacións
- Como varían os prezos á hora de ter un tipo de dominio ou outros?
- Pasos a realizar para a contratación dun dominio
- Que é un Aloxamento e tipos de aloxamentos
- Características que pode ofrecernos un aloxamento
- Exemplos de empresas provedoras de aloxamento

O obradoiro será impartido por José Luis Penas, Enxeñeiro Técnico Informático, Título de Metodoloxía Didáctica, con experiencia en formación e no asesoramento e creación de páxinas web e deseño gráfico.
Este obradoiro dirixido a pemes e autónomos, tratará de mostrar os pasos necesarios a seguir para que unha idea convértase en negocio. Veremos a importancia de xerar unha marca rodeada de valores que nos faga únicos e identificables no mercado e como seguir unha estratexia para conseguir o noso obxectivo. Tamén veremos a importancia de atender a unha serie de consideracións iniciais para minimizar riscos.

índice de contidos:
• Definir o modelo de negocio
•  Branding
• Ferramentas a utilizar
• A estratexia das contidas
• Análises dos resultados
• A comunidade e a miña reputación  online

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.