Eventos

Buscador

    a
As novas tecnoloxías están a cambiar de forma moi rápida os métodos de produción tradicionais, un conxunto destas novas tecnoloxías é o que se coñece como Fabricación Dixital.

Índice de contidos: 
Presentación do taller e declaración de obxectivos
	Fabricación Dixital, en que consiste
	Impresión 3D I:
		Que é unha impresora 3D? Para que serve, que podemos facer…
		Un pouco de historia, movemento, Rep Rap, métodos de impresión 3D
		Aspectos técnicos da impresora 3D  FFF
		Obtención de modelos 3D
	 FreeCad I:
		Que é  FreeCAD?. Descarga, instalación e  setup
		Primeiros pasos, menús e navegación	
		Cubo, menú datos e vista, nomear, gardar, copiar
		Invisibilidade, traslado e unións
		Sistema de referencia, local e global – Rotacións
		Exercicios

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Na fotografía de produto temos moitas posibilidades e factores a ter en conta para chegar ao resultado final que necesitamos. Na fotografía de xoiería este resultado adquire maior dificultade, as pezas de xoiería deben ser fotografadas con mimo e coidando cada detalle coma se fose o máis importante. 
No taller veremos trucos para realizar estas fotografías e como editalas con programas de retoque.

(Realizarase práctica, sería recomendable traer computador propio para a edición de imaxes).

1. Que dificultades principais preséntanse. 
2. Diferenza entre render e foto de produto, e foto para RRSS 
3. Erros máis comúns nas fotos de produto. 
4. Composición das fotografías 
5. Tipos de fondos. 
6. Debemos ter en conta 
7. Retoque e edición.

Nivel: Iniciación 

O taller será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa
Como mellorar a reputación online do teu establecemento turístico

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Neste obradoiro explicaranse todas as posibilidades que ofrece G Suite, as ferramentas de Google que permiten aforrar tempo e traballar de maneira máis eficiente. Falarase das diferentes aplicacións e das solucións a medidas adaptadas a cada tipo de empresa.

Contido
1- Que é Gsuite?
2- Configuración básica
3- Todas as funcións que ofrece
4- Solucións 

Nivel: Iniciación

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
Este taller vai dirixido a pemes e autónomos que se dediquen á venda directa de produto (comerciantes polo miúdo) e que conten cunha tenda online. As campañas de Google Shopping permiten promocionar produtos directamente no buscador Google, ofrecendo aos usuarios información detallada sobre o que se vende antes de que fagan clic no anuncio.

Contido
- Que é Google Shopping
- Requisitos para anunciarse 
- Políticas de anuncios de Shopping
- Configuración dunha conta en Google Merchant Center
- Crear un feed de produtos correcto
- Crear unha campaña de Shopping con grupos de produtos

Nivel: Iniciación (É preciso ter tenda en liña)

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.