Eventos

Buscador

    a
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Obxectivo:

As restricións e confinamentos fixeron que o xeito de comunicarse no entorno empresarial cambiou, recorremos a ferramentas en liña como videoconferencia ou plataformas de transmisión e fixémolo de forma precipitada, pensando nunha solución de emerxencia temporal e en moitos casos sen ser claro como facelo e descoidando aspectos fundamentais como a imaxe corporativa transmitida.

O obxectivo deste itinerario formativo é mellorar os eventos en liña que levamos a cabo cos nosos clientes, a difusión do noso contido e, en xeral, calquera comunicación empresarial en liña.

O itinerario consta de 5 sesións de 1:30 horas co novo formato de 1 hora de contido e 30 "de" Rolda de consultas "onde os usuarios poden formular preguntas directas sobre o contido do taller.

4a sesión: "Como transmitir o teu evento en liña de xeito profesional IV - OBS I"

- Screendragons
- OBS - introdución
- OBS Studio

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

En numerosas ocasións os emprendedores e empresas consolidadas lánzanse a realizar accións de márketing online, sen ter un plan de márketing dixital previo: publicar calquera contido e en calquera momento en redes sociais, crear un artigo no blogue sen realizar un estudo previo da temática, facer publicidade sen un obxectivo claro… A consecuencia: o fracaso das súas campañas dixitais.

Un Plan de Márketing Dixital é esencial para que unha empresa teña éxito na contorna online. Neste taller entenderemos que é un plan de márketing dixital, para que serve e como crear o noso paso a paso cun exemplo real.

Contidos:
• Que é un Plan de Márketing Dixital
• Por que o necesito? Beneficios
• Pasos para crear o teu Plan de Márketing Dixital

Nivel: Iniciación

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.