Eventos

Buscador

    a
Que é unha impresora 3D?. para que serve, que podemos facer…
Un pouco de historia, movemento REP RAP, sistemas de impresión 3D
Aspectos técnicos  dunha impresora 3D
Obtención de modelos
Software de  laminación CURA
Impresión practica
Técnicas de  postproducción
Uso real nas pemes
Mantemento básico

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Imos coñecer a técnica coñecida como Bokeh, que consiste no efecto óptico mediante o cal enfocamos ben o elemento principal e deixamos o resto dos elementos  desenfocados, normalmente luces  desenfocadas, resultando por ela unha técnica práctica para conseguir que as túas fotos resalten este nadal. 

Índice de contidos:
- Que é o bokeh?
- Como se consegue ese desenfoque?
- Bokeh con smartphones
- Mellora a túa composición utilizando esta técnica
- Bokeh con formas, que necesito?

O obradoiro será impartido por Uxía Alvarez fotógrafa e xestora de redes sociais, especializada en fotografía de produto, estilismo fotográfico e fotografía enfocada a redes sociais.
Os dispositivos  móbiles veñen de substituír ao ordenador nas nosas preferencias de navegación e interacción na internet e o seu uso segue avanzando. O márketing móbil ou mobile marketing debe por tanto estar presente na estratexia de comercialización das empresas turísticas. Esta tecnoloxía brinda moitas oportunidades aos pequenos negocios turísticos facéndoos máis competitivos a través dunha conexión directa, actualizada y xeolocalizada co turista.

Índice de contidos:
. Introducción.
. Qué é o Mobile Marketing?
.  Ferramentas do marketing móvil.
. Consellos e trucos prácticos para o marketing móvil.

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola  Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola  Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
A través deste obradoiro, o que se busca é mellorar o coñecemento dos usuarios sobre os conceptos de segmentación así como do " buyer persoa" ou cliente ideal. Tamén, preténdese que os asistentes, emprendedores ou pequenos empresarios, potencien a utilización da segmentación como estratexia de márketing, axudándolles, ademais, con exemplos reais. 

Índice de contidos:
1. Segmentación:
- Conceptos básicos.
- Obxectivos
- Como segmentamos?
2.  Buyer persoa ou cliente ideal
- Que é?
- Para que serve?
- Como se localizan?
- "Buyer  Journey"

O obradoiro será impartido por Diego Fraga Casariego, Enxeñeiro electrónico pola Universidade de Vigo e con experiencia en aspectos relacionados coa xestión de proxectos, equipos e márketing online ademais de desenvolvemento web. Na actualidade, desempeña o cargo de director técnico e márketing  strategist en Tamarino. web & márketing.
O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Este obradoiro ten como principal obxectivo orientas a pymes e autónomos na adopción das súas primeiras ferramentas para a xestión dos procesos de facturación, relación con provedores e procesos da empresa.

Durante o obradoiro, explicarase en que consiste cada unha de estas ferramentas, e falarase de varias posibilidades gratuítas para autónomos e micropemes.

Índice de contidos:
• Necesidades de autónomos e micropemes
• Definicións
• Ferramentas gratuítas
• Caso practico

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa. 
Obradoiro no que coñeceremos en profundidade  Pinterest, unha rede social na que a imaxe o é todo. Baseada en taboleiros nos que compartir e gardar fotografías. Aprenderemos a sacarlle o máximo partido e como implementala na nosa estratexia de social media.

Índice de contidos:
• Introdución
• Como crear unha conta en  Pinterest
• Primeiros pasos
• Taboleiros
• Que é e como se engade un  pin?
•  Pinterest para negocios
• Recomendacións

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.