Eventos

Buscador

    a
Obradoiro telemático a través de Zoom

Obxectivo
O obxectivo deste obradoiro é dar a coñecer a Intelixencia Artificial e as súas variantes Machine Learning e Deep Learning, clarificar conceptos e usos actuais

Contidos
1- Comenzos da AI
2- Evolución
3- Primeira Clasificación
4- Machine Learning e os seus usos.
5- Deep Learning e os seus usos.
6- Recoñecemento de imaxes, como funciona
7- Obradoiros en Barro de AI

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

Neste obradoiro aprenderemos a importancia da elección das palabras clave relativas ao noso negocio ou empresa, cales son os ámbitos de aplicación destas keywords en relación ao comportamento dos buscadores e con qué ferramentas podemos traballar para afinar a nosa estratexia e ir adaptándoa segundo as nosas necesidades.

Índice

1- ¿Por qué preciso un estudio de palabras clave?
2- Tipos de palabras clave.
3- Cómo facer un estudio de palabras clave.
4- Ámbitos de actuación e conclusión.

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

Entender as relacións cos teus clientes é moi importante, especialmente no mundo dixital. O obxectivo principal neste obradoiro é aprender como dar a coñecer a túa mensaxe, produto ou servizo mediante o correo electrónico. Coñeceremos as vantaxes de utilizar unha ferramenta específica para iso, como mellorar o seu deseño, medir o impacto das túas diferentes campañas e o resultado destas.

Contido:
• Introdución ao E-mail Marketing
• Como deseñar unha estratexia de E-mail Marketing
• Deseño en E-mail Marketing
• Ferramentas
• Recomendacións para crear campañas perfectas

Nivel: Iniciación

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

Daremos a coñecer a ferramenta Whatsapp Business. Trátase da versión orientada a empresas da popular aplicación de mensaxería Whatsapp. Con esta app móbil, as empresas e negocios poden interactuar cos seus clientes dunha forma sinxela e profesional, xa que incorpora novas funcionalidades para organizar, automatizar e responder rapidamente as mensaxes.

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

O obxectivo deste taller será aprender como funcionan as novas redes sociais e sacar o máximo rendemento ás que xa existían anteriormente para innovar a imaxe do noso establecemento turístico.

Os principais puntos do taller son:
1) Que achegan as redes sociais ao turismo?
2) Fases de compra dun turista
3) Que é Tik Tok e como funciona
4) Contas de empresa en Instagram
5) Outras redes alternativas para profesionais do turismo

O taller será impartido por Mariana Rosa, Técnica superior en Axencia de viaxes e xestión de eventos e Graduada en Turismo, que conta cunha gran experiencia no ámbito da comunicación turística e os seus beneficios para este sector.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom.

1. Situación actual do comercio electrónico
2. Primeiros pasos para crear unha tenda en liña
3. Plataformas para crear unha tenda en liña
4. Conclusións

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Neste obradoiro aproximarémonos ao mundo do IoT. Describiremos que é, cales son as súas características e os elementos que interveñen. Co fin de aproximar esta tecnoloxía aos usuarios, farase unha pequena demostración.

Índice de contidos:

Que é IoT?
Manifesto IoT de Arduino.
Elementos que interveñen en IoT.
As tres preguntas para calquera proxecto IoT.
Pequena demostración práctica.

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.


Inscricións a través da seguinte ligazón:

Obradoiro telemático a través de Zoom

Este obradoiro dirixido a pemes e autónomos tratará de mostrar os pasos necesarios a seguir para que unha idea se converta nun negocio. Veremos a importancia de xerar unha marca rodeada de valores que nos fagan únicos e identificables no mercado e como seguir unha estratexia para alcanzar o noso obxectivo. Tamén veremos a importancia de atender a unha serie de consideracións iniciais para minimizar os riscos.
Contidos:
• Definir o modelo de negocio
• Branding
• Ferramentas para usar
• A estratexia de contido
• Análise dos resultados
• A comunidade e a miña reputación en liña

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
21/07/2020 12:00
Obradoiro telemático a través de Zoom

Linkedin permítenos situarnos como expertos no noso sector, ofrecer os nosos servizos, promover contidos e xerar unha marca persoal.
No obradoiro de Linkedin veremos como crear un perfil profesional e unha páxina de empresa optimizada e como potenciar a nosa marca na rede profesional por excelencia.

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Obradoiro telemático a través de Zoom

Hoxe en día triunfa o contido efémero nas redes sociais: contidos numerosos, de consumo rápido e cunha calidade inferior á do contido permanente. Por que se fixo tan popular este formato? Neste taller responderemos a estas preguntas e coñeceremos como crear este tipo de contido a través das Historias ( Stories) de Instagram, sempre integrados na nosa estratexia de márketing.

Índice de contidos:
• Importancia do contido efémero en RRSS: As " Stories"
• Instagram Stories
• Estratexia de contidos

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Anterior  1 2  3  Seguinte