Eventos

Buscador

    a
Obxectivos
-Mellorar a competitividade das empresas creando unhas presentacións actuais e modernas
-Coñecer que é o márketing emocional e que uso ten nas presentacións comerciais
-Coñecer un instrumento de comunicación e vendas efectivo para as empresas
-Ofrecer ao cliente un storytelling do seu negocio

Índice
1.	Que é o márketing emocional e que vantaxes ofrece?
2.	Que é unha presentación comercial?
3.	Partes dunha presentación comercial
4.	Tipos e exemplos de presentacións comerciais
5.	Práctica: Como crear a presentación comercial da miña empresa

Nivel: Iniciación

O taller será impartido por Laura Carreira, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e  Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o márketing dixital
Programación con Arduino II

Faremos catro talleres enlazados de 4  h. de duración cada un en contorna textual. O obxectivo principal é a aprendizaxe da linguaxe de programación en  arduino, neste caso unha variante de  C++, usaremos os kits de  arduino dispoñibles e avanzaremos na programación mediante montaxes en  protoboard.

Contido
1.	 IDE Arduino, sintaxe de programación II
2.	 Pin Dixital,  pin analóxico II
3.	 Led,  Pulsador, Sensor de Luz  LDR
4.	Montaxe  Pull Down e  Pull  Up 
5.	Bucle  if …  else
6.	Programación dunha  lampara de escritorio
7.	Monitor Serie
8.	Sensor de temperatura
9.	Programación dun medidor de temperatura con indicado por  leds

Nivel: Intermedio

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Os dispositivos  móbiles veñen de substituír ao ordenador nas nosas preferencias de navegación e interacción na internet e o seu uso segue avanzando. O márketing móbil ou mobile marketing debe por tanto estar presente na estratexia de comercialización das empresas turísticas. Esta tecnoloxía brinda moitas oportunidades aos pequenos negocios turísticos facéndoos máis competitivos a través dunha conexión directa, actualizada y xeolocalizada co turista.

Contido:
. Introducción.
. Qué é o Mobile Marketing?
.  Ferramentas do marketing móvil.
. Consellos e trucos prácticos para o marketing móvil.

Nivel: Intermedio

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola  Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola  Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Neste obradoiro explicaranse todas as posibilidades que ofrece  G Suite, as ferramentas de Google que permiten aforrar tempo e traballar de maneira máis eficiente. Falarase das diferentes aplicacións e das solucións a medidas adaptadas a cada tipo de empresa.

Contido
1- Que é  Gsuite?
2- Configuración básica
3- Todas as funcións que ofrece
4- Solucións 

Nivel: Iniciación

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.


Obradoiro dirixido a pemes e autónomos, que tratará de amosar o uso do comercio electrónico dende a plataforma Prestashop. Veranse aqueles aspectos máis relevantes do comercio electrónico á hora de crear a nosa tenda en liña, ademais do proceso de instalación da plataforma.  

Contido:
Introdución ao Comercio Electrónico
Aspectos a ter en conta nunha tenda  online
PrestaShop: Concepto e  proceso de instalación 
Instalación dunha persoal
Personalización dunha persoal
Recursos WEB
Organización do noso e- commerce
Tenda configurada: Xestión de Pedidos e  de Clientes 

Nivel: Iniciación

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
Obradoiro dirixido a pemes e autónomos, que tratará de amosar o uso do comercio electrónico dende a plataforma Prestashop. Veranse aqueles aspectos máis relevantes do comercio electrónico á hora de crear a nosa tenda en liña, ademais do proceso de instalación da plataforma.  

Contido:
Introdución ao Comercio Electrónico
Aspectos a ter en conta nunha tenda online
PrestaShop: Concepto e proceso de instalación 
Instalación dunha persoal
Personalización dunha persoal
Recursos WEB
Organización do noso e- commerce
Tenda configurada: Xestión de Pedidos e de Clientes 

Nivel: Iniciación

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital 
Este taller dirixido a pemes e autónomos, tratará de mostrar o impacto que está a ter o  Inbound Márketing. como unha forma de achegarse ao cliente, sempre poñéndoo no centro das estratexias e lembrando que quen necesita o noso produto/servizo non sempre están listos para comprar.
O  Inbound Márketing móstrase como un proceso de acompañamento ao cliente ao longo de todo o seu proceso de compra. 

Contidos:
•	Que é  Inbound Márketing
•	Beneficios do  Inbound Márketing
•	Como se articula o  Inbound Márketing
•	Márketing de atracción
•	Como crear a túa  buyer persoa ideal
•	A importancia do  funnel ou embude de conversión
•	Tendencias en  Inbound Márketing

Nivel: Intermedio

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa.
Este taller vai dirixido a pemes e autónomos que se dediquen á venda directa de produto (comerciantes polo miúdo) e que conten cunha tenda  online. As campañas de Google  Shopping permiten promocionar produtos directamente no buscador Google, ofrecendo aos usuarios información detallada sobre o que se vende antes de que fagan  clic no anuncio.

Contido
- Que é Google  Shopping
- Requisitos para anunciarse 
- Políticas de anuncios de  Shopping
- Configuración dunha conta en Google  Merchant  Center
- Crear un  feed de produtos correcto
- Crear unha campaña de  Shopping con grupos de produtos

Nivel: Iniciación (É preciso ter tenda en liña)

O obradoiro será impartido por Natalia Martínez, xornalista especializada en comunicación corporativa e márketing dixital, con máis de 10 anos de experiencia executando proxectos dixitais multidisciplinares e asesorando a empresas e marcas. Nos últimos anos foi docente especialista en publicidade dixital e analítica web para o Máster de Márketing Dixital da USC.
Na fotografía de produto temos moitas posibilidades e factores a ter en conta para chegar ao resultado final que necesitamos. Na fotografía de xoiería este resultado adquire maior dificultade, as pezas de xoiería deben ser fotografadas con mimo e coidando cada detalle coma se fose o máis importante. 
No taller veremos trucos para realizar estas fotografías e como editalas con programas de retoque.

(Realizarase práctica, sería recomendable traer computador propio para a edición de imaxes).

1. Que dificultades principais preséntanse. 
2. Diferenza entre render e foto de produto, e foto para RRSS 
3. Erros máis comúns nas fotos de produto. 
4. Composición das fotografías 
5. Tipos de fondos. 
6. Debemos ter en conta 
7. Retoque e edición.

Nivel: Iniciación 

O taller será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa
Programación con Arduino III

Faremos catro talleres enlazados de 4 h. de duración cada un en contorna textual. O obxectivo principal é a aprendizaxe da linguaxe de programación en arduino, neste caso unha variante de C++, usaremos os kits de arduino dispoñibles e avanzaremos na programación mediante montaxes en protoboard.

Contido
1.	 Servos, librería  servos
2.	 Potenciómetro
3.	 Condensador de  desacoplo
4.	Mover  servo con  potenciómetro,  mapear
5.	 Zumbador
6.	Movendo un brazo  robótico con 4  servos

Nivel: Intermedio

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Anterior  1 2 3  4 5  Seguinte

Calendario eventos

« Abril 2024 »
Lu Ma Me Xo Ve Sa Do
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30