Eventos

Buscador

    a
O obradoiro está orientado a axudar as empresas e autónomos a coñecer os recursos e as ferramentas informáticas máis comúns para a mellora da xestión e funcionamento do seu negocio.

Índice de contidos:
1.- Os diferentes dispositivos.
2.- Sistemas IOS, Android.
3.- As app’s.
4.- Conectividad Wi-fi y “x”G.
5.- App´s de Movilidad:
•  Correo electrónico, contactos e calendarios (Gmail, Outlook.com)
•  Almacenamiento na nube (DropBox, Google Drive, OneDrive)
•  Google Maps
•  Google Earth
•  Google Calender
•  Google Traductor
•  Banca Electrónica
•  Videoconferencia (Facetime, Skype, Hangouts)
•  Geolocalización
•  Video vixilancia, cámaras IP
•  Invoice2Go (facturas dende a nube)
•  Imprimir dende o móvil
•  Control Remoto (RDP) (Teamviewer, Logmein)
•  App’s de pago e gratuitas.

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
As redes sociais son unha vía de difusión de contidos cada vez máis necesaria para o noso negocio. Pero para coñecer se estamos a levar a cabo unha estratexia adecuada nelas é necesario analizar os datos que nos proporcionan: Para saber se aumentaron os nosos seguidores, que publicacións teñen un mellor rendemento ou en que momento é mellor publicar, debemos recorrer á analítica cuantitativa e á interpretación cualitativa de cada un dos datos obtidos.
Neste taller aprenderemos a coñecer, localizar e interpretar as estatísticas das redes sociais máis populares para determinar se as estamos utilizando adecuadamente no noso plan de márketing.  

Índice de contidos:
1. Introdución á analítica en Redes Sociais 
2. Obxectivos e métricas máis importantes
3. Análise por rede social
3.1. Facebook
3.2.  Instagram
3.3. Twitter
3.4.  Linkedin
4. Ferramentas de analítica

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa. 

O obradoiro está orientado a axudar as empresas e autónomos a coñecer os recursos e as ferramentas informáticas máis comúns para a mellora da xestión e funcionamento do seu negocio.

Índice de contidos:
1.- Os diferentes dispositivos.
2.- Sistemas IOS, Android.
3.- As app’s.
4.- Conectividad Wi-fi y “x”G.
5.- App´s de Movilidad:
•  Correo electrónico, contactos e calendarios (Gmail, Outlook.com)
•  Almacenamiento na nube (DropBox, Google Drive, OneDrive)
•  Google Maps
•  Google Earth
•  Google Calender
•  Google Traductor
•  Banca Electrónica
•  Videoconferencia (Facetime, Skype, Hangouts)
•  Geolocalización
•  Video vixilancia, cámaras IP
•  Invoice2Go (facturas dende a nube)
•  Imprimir dende o móvil
•  Control Remoto (RDP) (Teamviewer, Logmein)
•  App’s de pago e gratuitas.

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa. 
Woocommerce é unha ferramenta moi sinxela e intuitiva que permite poder montar unha tenda  online cunha catálogo non moi amplo. É un   plugin de  WordPress de código aberto e gratuíto que che permitirá realizar e ter a túa tenda  online. Neste obradoiro ensinámosche a instalalo, ver todas as súas características, pasarelas e formas de pago, así como incluír produtos e xestionar pedidos. 

Índice de contidos:
- Elementos a ter en conta.
- Instalación de  Woocommerce e consideracións importantes.
- Configuración de  Woocommerce.
- Produtos Simples.
- Produtos Agrupados.
- Produtos Externos/Afiliados.
- Produtos Variables.
-  Plugins (seguridade, pedidos, campos…).

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Durante esta xornada comprenderemos as posibilidades que ofrece  WordPress, aprenderanse os pasos para crear un sitio web con este CMS e profundarase no deseño, desenvolvemento e xestión da páxina para conseguir un sitio web profesional e optimizado.

Índice de contidos:
1- Instalación de  WordPress
2- Configuración básica
3- Manexo dos temas
4- Engadir entradas ao blogue
5- Engadir páxinas
6- Xestión de  plugins e  widgets
7- Xestionar comentarios
8- Actualizacións
9- Formularios
10- Copias de seguridade

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
Woocommerce é unha ferramenta moi sinxela e intuitiva que permite poder montar unha tenda  online cunha catálogo non moi amplo. É un   plugin de  WordPress de código aberto e gratuíto que che permitirá realizar e ter a túa tenda  online. Neste obradoiro ensinámosche a instalalo, ver todas as súas características, pasarelas e formas de pago, así como incluír produtos e xestionar pedidos. 

Índice de contidos:
- Elementos a ter en conta.
- Instalación de  Woocommerce e consideracións importantes.
- Configuración de  Woocommerce.
- Produtos Simples.
- Produtos Agrupados.
- Produtos Externos/Afiliados.
- Produtos Variables.
-  Plugins (seguridade, pedidos, campos…).

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
Aprenderás con estes  plugins ha realizar copias de seguridade da túa web, traducir a túa web a varios idiomas, ampliar as ferramentas de ortografía, formatos e fontes nas túas entradas e páxinas, realizar pop  ups, descarga de documentos en diferentes formatos, dar distintos roles e permisos á hora de administrar a nosa web, mellora a rapidez de carga, asesor de  cookies, posicionamento, galerías de imaxes, creador de logotipos. Seguro que poderás mellorar a túa web e ampliar os teus coñecementos á hora de coñecer todo este tipo de axudas e vantaxes.

Índice de contidos:
• Que é un  Plugin de  WordPress?
• Instalación de  Plugins en  WordPress 
• Listas de  plugin, función, nome e autor
• Vídeos de manexo e configuración dos  plugins

O obradoiro será impartido por José Luis Peñas, Enxeñeiro Técnico Informático, Título de Metodoloxía Didáctica, con experiencia en formación e no asesoramento e creación de páxinas web e deseño gráfico.
- Terceiro programa –  Lampara de escritorio, montaxe en  protoboard dunha  simulacion de  lampara e programalo 
-  If …  Else 
-  Led,  pulsador,  LDR 
- Cuarto programa – Medidor de temperatura con indicado por  leds, montaxe en  protoboard e programación 
-  If …  Else, bucle  For, Serial  port 
- Sensor de temperatura,  leds, resistencias

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Este taller dirixido a pemes e autónomos, e emprendedores onde se tratará de  contextualizar e mostrar que é un  Bot e como podemos utilizar os Chatbot como modelo da automatización da atención ao cliente

Índice de contidos:
• Definición 
• Tipoloxías
• Ferramentas para crear o noso propio chatbot 
• Caso práctico: Chatbot para Facebook

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Na actualidade, dado o gran número de competidores grazas á globalización e accesibilidade que permite internet, as empresas necesitan chegar ao consumidor dunha maneira intelixente e emotiva para diferenciarse do resto.  O Márketing de contidos busca atraer e reter aos clientes potenciais ofrecéndolles contido interesante e valioso co que sentan identificados e xeren unha  empatía cara á marca.

O taller céntrase nos aspectos que se deben ter en conta para  postear nun horario adecuado ao cliente, ver de que maneira hai que dirixirse a el ou coidar os detalles de cada publicación para lograr a maior taxa de  engagement posible.

Índice de contidos:
Que é o márketing de contidos?
Vantaxes de realizar unha estratexia baseada no márketing de contidos
Formatos e horarios óptimos
A importancia de ter un  timming mensual
Conclusións

O obradoiro será impartido por Fátima Faílde, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun posgraduado en Comunicación e Industrias Creativas pola Universidade de Santiago de Compostela e con experiencia en comunicación corporativa, deseño gráfico e Imaxe corporativa. 
Anterior  1 2  3 4 5  Seguinte

Calendario eventos

« Abril 2024 »
Lu Ma Me Xo Ve Sa Do
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30