Eventos

Buscador

    a
Neste taller dedicado a empresas, persoas emprendedoras e autónomos do sector turístico, falaremos das mellores prácticas para optimizar a túa conta e anuncios, así como diferentes consellos para triunfar na plataforma.

1. Logra que o teu anuncio sexa un éxito
2. Ferramentas para recibir máis reservas:
-	 Hub de Oportunidades
-	Politicas de  Cancelacion
-	 Superhost
3. Limpeza e medidas COVID-19
4. Outras ferramentas
5. Preguntas e respostas

O taller será impartido por Carla Moreno de  Tejada unha das  market  manager dos aloxamentos  Airbnb en España e Portugal. Desde 2019, encárgase de axudar aos anfitrións locais a facer crecer o seu negocio e a súa competitividade a través a creación e optimización dos seus aloxamentos en  Airbnb
Onshape é un software de debuxo 3D na nube, ten unha interface sinxela e intuitiva que facilita a súa aprendizaxe, funciona nun navegador web e ten unha versión gratuíta. O obxectivo deste itinerario formativo é permitir ao usuario usar o software facendo diferentes debuxos que realizaremos paso a paso. O itinerario consta de 10 sesións dunha hora cada unha e divídese en tres seccións, PartStudio, Assembly e un proxecto de desenvolvemento completo.

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Neste taller dedicado a empresas, persoas emprendedoras e autónomos do sector turístico e recreativo, compartiremos consellos e trucos sobre como optimizar as vosas experiencias en  Airbnb e aprenderemos a utilizar todas as ferramentas dispoñibles para que o voso negocio sexa competitivo na plataforma.

1. Logra que a túa experiencia sexa un éxito
2. Ferramentas para recibir máis reservas
3. Medidas de protección contra a  Covid 19
4. Preguntas e respostas 

Este taller será impartido por Federica Petruccio, market manager das experiencias Airbnb en España e Portugal. Desde 2018, encárgase de axudar aos anfitrións locais a facer crecer o seu negocio e a súa competitividade a través a creación e optimización das experiencias en  Airbnb
As redes sociais crecen cada día, e aos poucos van dando máis oportunidades para compartir contido realizado de diferentes formas, o contido audiovisual está en máxima tendencia, e fíxose un oco bastante importante en redes sociais. É a hora de comezar a xerar este tipo de contido, é interesante, dinámico e fácil de visualizar e compartir, moito máis viral que calquera outro contido.

É unha alternativa perfecta para comezar a traballar de maneira activa e profesional os nosos perfís de redes sociais.

VÍDEO MARKETING I – Contido audiovisual, a última tendencia.

Introdución ao vídeo márketing e á importancia de implementalo nas nosas redes sociais, centrareime sobre todo en Instagram xa que é a rede social que máis tráfico xera na actualidade, e ten máis opcións de compartir o contido.
1. Que é o vídeo márketing?
2. O vídeo márketing na contorna dixital.
3. Tipos de vídeos a realizar.
4. Consellos para a creación e gravación.
5. Material de uso en gravación.

O taller será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
Prestashop é un Sistema de xestión de contidos (CMS) libre e de código aberto, pensado para construír desde cero tendas en liña de comercio electrónico, para pequenas empresas ou grandes corporacións.
O obxectivo destes talleres é falar sobre o e- commerce e instalar a nosa tenda de  Prestashop, coñecela, cargar produtos, actualizala, adaptándoa ás necesidades do negocio.

Parte II:
• Coñece a túa tenda con  Prestashop
• Adapta a túa tenda en liña
• Venda e Xestión de clientes

O taller será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.

Obradoiro telemático a través de Zoom

No obradoiro Introdución a Google Adwords veremos os conceptos básicos de Google Ads, como navegar pola interface da ferramenta e como crear a túa primeira campaña do xeito adecuado.

Índice de contidos:
1. Introdución a Google Ads
2. Como funciona Google Ads
3. Glosario de termos
4. Boas prácticas coas campañas de anuncios de Google
5. Creación e activación dunha campaña

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Onshape é un software de debuxo 3D na nube, ten unha interface sinxela e intuitiva que facilita a súa aprendizaxe, funciona nun navegador web e ten unha versión gratuíta. O obxectivo deste itinerario formativo é permitir ao usuario usar o software facendo diferentes debuxos que realizaremos paso a paso. O itinerario consta de 10 sesións dunha hora cada unha e divídese en tres seccións, PartStudio, Assembly e un proxecto de desenvolvemento completo.

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
As redes sociais crecen cada día, e aos poucos van dando máis oportunidades para compartir contido realizado de diferentes formas, o contido audiovisual está en máxima tendencia, e fíxose un oco bastante importante en redes sociais. É a hora de comezar a xerar este tipo de contido, é interesante, dinámico e fácil de visualizar e compartir, moito máis  viral que calquera outro contido.
É unha alternativa perfecta para comezar a traballar de maneira activa e profesional os nosos perfís de redes sociais.

VÍDEO MARKETING II – Animacións e gifs feitas con fotografía de produto.

En ocasións temos fotografías de produto sinxelas e que mostran o produto sen máis, engadir algún efecto, gif, ou animación dálle ao noso contido un efecto diferente e poténciao, aprenderás a facer este tipo de animacións con ferramentas sinxelas.
1.	Tipos de vídeos ou gifs a realizar.
2.	Preparación de recursos gráficos (recorte de elementos, fotos e  logo).
3.	Animación e gifs con canva.
4.	(Outras  apps ou programas para gifs ou animacións).

O taller será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.
Google Analytics evolucionou. O modo no que Google recompila a información dos usuarios que acceden á nosa web e o modo no que nola mostra para a súa análise, cambiou para sempre. Esta evolución materialízase nunha nova ferramenta: Google Analytics 4. Este obradoiros realiza unha primeira aproximación a esta ferramenta, fundamental para calquera sitio web. Poñeranse de manifesto as diferenzas co actual Google Analytics (Universal), veremos como configurala e como comezar a sacarlle partido, de modo que nos axude na toma de decisións do noso negocio.

Índice:
1.	Google Analytics: Comparativa de versións
2.	Crear propiedade de Google Analytics 4
3.	Interface, informes e configuracións recomendadas
4.	Comprende aos visitantes da túa web

O obradoiro será impartido por Esther  Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de márketing e dirección comercial, pola Universidade de Vigo e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade da Coruña, con máis de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.