Actualidade

« Atrás

Twitter afianza a súa aposta polo ecommerce con Shop Module

Data:  xoves, 05 de agosto de 2021

 
É un feito que o mundo ecommerce experimentou unha forte evolución –se non directamente unha explosión, derivada sobre todo da situación de emerxencia sanitaria- durante o último ano e medio. E non é menos certo que os marketplaces sociais foron unha parte fundamental deste proceso. 
 
O social commerce permite a diferentes marcas e empresas o uso das redes sociais co fin de conectar mellor coa súa clientela e permitirlles acceder aos seus produtos ou servizos, ofrecendo ao mesmo tempo unha canle de venda máis dinámico.
  
En efecto, as redes sociais foron desenvolvendo novas solucións para impulsar a comercialización dentro das súas plataformas. Exemplos recentes diso poderían ser o apartado de compras en Instagram ou as opcións de compra in- app que ofrece TikTok. Pero hoxe queremos falarvos da última novidade respecto diso, o novo Módulo de Tenda co que Twitter pretende meterse de cheo no mundo do comercio en redes sociais.
 
Pero, como funciona este novo Shop Module? Trátase dun espazo situado na parte superior do feed da persoa usuaria no que a empresa pode mostrar os seus produtos, xusto debaixo do reconto de persoas seguidoras e perfís seguidos, como podemos ver na imaxe inferior.
 
 
Cando as persoas usuarias visiten perfís co módulo de tenda activado, poden moverse a través dun carrusel de produtos e, ademais, obter máis información sobre calquera produto. Se finalmente a persoa usuaria decídese por algún, é tan fácil como darlle clic e completar a transacción, todo iso sen ter que saír de Twitter.
 
En 2015 Twitter xa tratara de implementar algunhas destas funcións co fin de axudar aos negocios, marcas ou emprendedores a promocionar os seus produtos como, por exemplo, coas páxinas de produtos, coleccións, ou un botón de "Comprar agora" que finalmente desapareceu en 2017.
 
Con todo, este proxecto volveu implementar novamente este ano, tendo como obxectivo axudar a perfís profesionais como tendas, marcas ou organizacións. Estes perfís contan con módulos especiais para que as persoas propietarias dos mesmos poidan ter máis opcións de personalización co obxecto de ofrecer información máis directa e intuitiva sobre os seus negocios.
 
Esta nova estratexia de Twitter chega nun momento de grandes cambios para esta rede social. A semana pasada, sen ir máis lonxe, Twitter estaba a probar os votos negativos nos seus tweets e, doutra banda, tamén desaparecen os Fleets, é dicir, as historias ao estilo Instagram.
 
Respecto a esta proba piloto co novo Shop Module, de momento comezou con varias marcas en Estados Unidos e soamente poderán velo as persoas deste país que utilicen a rede social en inglés e en dispositivos iOS. Teremos que esperar para poder ver esta función noutros países, unha vez que se probou a súa eficacia e a retroalimentación do público sexa positiva.
 
Adrián Fernández
Asesor TIC
 
 

Fonte:  SmartPeme