O márketing dixital como pilar para as empresas en tempo de crise - Actualidade
Actualidade
« Atrás
O márketing dixital como pilar para as empresas en tempo de crise
Data: venres, 17 de xullo de 2020
É nos momentos de crises cando máis falta fai unha boa estratexia de márketing, que, nesta situación concreta causada polo Covid-19, poderiamos adaptar a cita engadindo "online" ou "dixital" ao concepto de estratexia de márketing tradicional. Unha crise non é un simple problema, vai máis aló: trátase dunha situación grave, inesperada e de dominio público, o que, como empresas, obríganos a ofrecer unha resposta rápida, adecuada e igualmente pública.
Parece claro que unha pandemia mundial como a do Covid 19 supera, con moito, calquera protocolo empresarial ou de marca que establecésemos anteriormente. Iso si, o que fagamos unha vez desencadeada a problemática, será determinante para permanecer no mercado ou mesmo para adiantar á competencia cando a situación acábese de estabilizar.
A incerteza que foi xerando a rápida propagación do virus, cuxo fluxo de noticias cambia case cada hora, esixe ás empresas un maior nivel de atención e rapidez de reacción. Grazas ás ferramentas de márketing online e das canles adecuadas, moitas empresas levaron a cabo unha serie de boas prácticas durante este período:
- O primeiro e máis importante é manter á túa clientela informada en todo momento, transmitindo unha mensaxe de tranquilidade a través da túa web, das túas redes sociais ou enviando un mailing. Podes incluír información sobre as medidas que se están tomando, se a situación está a afectar a envíos previstos e como se están xestionando. Esta comunicación é moi importante para que a túa clientela saiba que segues traballando e para que, en caso de volta á normalidade, estea informada de que se cumpren as correspondentes medidas de hixiene e seguridade.
- O consumo online disparouse debido ás corentenas e as recomendacións de permanecer nos domicilios, así que é máis importante que nunca contar cunha páxina web á altura da túa empresa ou un ecommerce profesional se queres seguir vendendo os teus produtos. Se a transformación dixital era un proceso inevitable para a maioría das empresas tradicionais, agora resulta imperativo e acelerouse a súa implantación de maneira drástica.
- O servizo de atención ao cliente debe ser prioritario nestes momentos: dedica un esforzo especial ás vías de contacto e se non o tes aínda, abre un perfil de empresa en WhatsApp Business. É o momento de coidar aos mellores clientes e clientas e traballar para ofrecerlles soporte.
- Outra liña que seguir é usar os valores da empresa para apoiar á clientela. Operadoras de telefonía están a ofrecer gigas adicionais para apoiar o teletraballo, empresas de contidos audiovisuais aumentaron os contidos infantís, as grandes redes sociais están a doar créditos publicitarios, etc.
- Por último, non esquezas monitorar as procuras online para evitar que a túa marca asóciese a noticias negativas.
E a partir de agora, que?
Segundo o I Barómetro Covid-19 e Marketing en España, o ámbito do márketing dixital que maior investimento recibirá nos próximos meses será o comercio dixital (incluíndo o proceso de venda, transacción e post-venda) seguido de redes sociais, Marketing de contidos e CRM.
Esta nova situación provocou que as persoas cambiasen os seus hábitos de consumo e que o sigan facendo nas próximas datas. Ademais, tamén cambian as prioridades e as esixencias tanto nos produtos como nas marcas, buscando aquelas que lles fagan a vida máis fácil e sinxela. A necesidade de información constante provocada pola situación de pandemia tamén provocará que as persoas consumidoras teñan maiores expectativas en canto á transparencia nos procesos.
Adrián Fernández
Asesor TIC
Fonte: SmartPeme
Rexistro
« | Abril 2024 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
- Ciberseguridade, ransomware e suplantación de Identidade06 de maio de 2024 10:30Máis información
- Instagram para principiantes II07 de maio de 2024 12:00Máis información
- Ciberseguridade, que son as cookies e como xestionalas08 de maio de 2024 10:30Máis información
- Ciberseguridade, uso da VPN13 de maio de 2024 10:30Máis información
- Márketing Dixital en TikTok14 de maio de 2024 12:00Máis información
- Programación con Arduino Módulo II - Parte I15 de maio de 2024 10:30Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento