Debería engadir un blog á miña web? - Actualidade
Actualidade
Debería engadir un blog á miña web?
Data: martes, 21 de marzo de 2017
Unha das primeiras cousas que os propietarios de pequenas empresas descobren cando tentan pescudar como mellorar o SEO son os blogs. Unha das preguntas máis comúns é, "debería engadir un blog ao meu sitio?"
Os blogs gañáronse unha reputación por ter o potencial para incrementar o noso ránking SEO, pero é importante entender o que fai un blog, e cando axuda realmente a conseguir ese fin.
Que é un blog, exactamente?
Un blog é como un caderno de bitácora, cunha colección de artigos que xeralmente aparecen en orde cronolóxica inversa - é dicir, as mensaxes máis recentes aparecen primeiro-.
Na súa orixe, seguían ese concepto de forma moi literal, sendo xeralmente similares a diarios persoais. Con todo a súa popularidade foi á súa vez acompañada dunha dilución do concepto orixinal, e na actualidade non só persoas, se non tamén calquera clase de organización, pode facer uso da ferramenta.
O que actualmente diferencia un blog dunha simple sección de noticias nunha web, é a importancia que o visión persoal ten nos primeiros. Mentres que nunha sección de noticias o obxectivo primordial é informar (Aínda que sexa sobre produtos ou servizos), nun blog espérase atopar tamén a opinión do autor sobre os temas que se traten. E non só espérase; é aí onde está o valor do blog.
Así que un blog non é un lugar onde directamente promocionarnos. É un lugar desde o que comunicar. Desde o que axudar aos nosos lectores, desde onde compartir pensamentos con eles, e no proceso, demostrar que sabemos do que falamos, aumentando a nosa credibilidade.
Por que un blog pódenos axudar co SEO?
O usuario tradicional ha pasado a ser un usuario ou cliente potencial que no 99% das ocasións que entra a un sitio novo non compra a primeira vez. Necesitamos xerar confianza co usuario. Para iso debemos ofrecerlles canles onde poder escoitar as súas necesidades e atender ás súas demandas.
Un blog é un lugar onde imos crear marca e desde onde nos imos a dirixir a un segmento de mercado determinado. Teremos máis contido - especialmente dirixido e optimizado- e ofrécenos a posibilidade de impulsar o noso posicionamento nos motores de procura xerais, dando lugar a máis vendas.
O Blog o que vai conseguir é mellorar a nosa visibilidade online. Ademais de situarse como resposta a un maior número de procuras, isto terá un efecto positivo na nosa reputación online.
Con tempo e esforzo, é posible establecerse como unha autoridade no noso sector, e esa mellora na nosa reputación afectará positivamente ao noso negocio, facéndonos gañar tráfico web e aumentando as posibilidades de que os usuarios depositen a súa confianza en nós.
José Luis Taboada Fernández
Asesor TIC SmartPeme
Enxeñeiro informático
Fonte: SmartPeme
Rexistro
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
-
Como utilizar Instagram para promover a túa empresa II26 de xaneiro de 2021 12:00Máis información
-
Ferramentas de chat e atención ao cliente26 de xaneiro de 2021 18:00Máis información
-
O valor que as marcas dan ás empresas27 de xaneiro de 2021 12:00Máis información
-
Iniciación ao SEO I: conceptos, palabras clave e primeiros pasos27 de xaneiro de 2021 19:00Máis información
-
Impresión 3D III - Nozzles, tipos e usos28 de xaneiro de 2021 12:00Máis información
-
Redes sociais para establecementos turísticos29 de xaneiro de 2021 11:00Máis información