Eventos

Buscador

    a
O mercado de aluguer vacacional está en auxe e pode ser unha boa oportunidade de negocio para os propietarios de vivivendas e apartamentos. É necesario unha xestión con novas estratexias de comercialización e márketing en liña para aumentar as reservas e o beneficio que xeran as mesmas aos empresarios.

Índice de contidos:

• Clasificación e requisitos legais
• Plataformas de comercialización en liña
• Reservas e Check-in en liña
• Como mellorar a experiencia do usuario

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Obxectivo da xornada:
- Encontro E2e (de Empresario a emprendedor) e E2E (Empresario a Empresario) , onde achegaremos a empresas consolidadas e empresas start- up, coa intención de que se coñezan e poidan intercambiar experiencias e establecer relacións profesionais.

- Identificar o valor que achegamos aos nosos clientes e que nos diferencia da competencia, así como ter claros os nosos obxectivos e establecer estratexias para poder alcanzalos.

Contido:
Non conseguimos o que queremos porque non sabemos o que queremos. Aprender a ter claras nosas metas, a fixarnos obxectivos, axudaranos a estar enfocados e poñerase en marcha no noso modelo de negocio unha perspectiva realista e obxectiva da nosa realidade empresarial. Non planificar é planificar o fracaso. 

Presentamos unha proposta de valor a través dun caso de éxito. “Consegue o éxito co valor diferencial do teu negocio” a cargo de D. Ignacio Crespo Romo, CEO da Quinta de San Amaro.
Obxectivo da xornada:
- Encontro E2e (de Empresario a emprendedor) e E2E (Empresario a Empresario) , onde achegaremos a empresas consolidadas e empresas start- up, coa intención de que se coñezan e poidan intercambiar experiencias e establecer relacións profesionais.

- Identificar o valor que achegamos aos nosos clientes e que nos diferencia da competencia, así como ter claros os nosos obxectivos e establecer estratexias para poder alcanzalos.

Contido:
Non conseguimos o que queremos porque non sabemos o que queremos. Aprender a ter claras nosas metas, a fixarnos obxectivos, axudaranos a estar enfocados e poñerase en marcha no noso modelo de negocio unha perspectiva realista e obxectiva da nosa realidade empresarial. Non planificar é planificar o fracaso. 

Presentamos unha proposta de valor a través dun caso de éxito de "Grupo Drongal" a cargo de Ángeles Paz, Santiago Novás y Efrain Romero de Grupo Drongal
Este obradoiro ten como obxectivo ensinar aos asistentes a importancia de crear un blogue de calidade dentro da súa páxina web, como facelo, os seus beneficios e sobre todo como optimizalo para xeral o maior tráfico desde o posicionamento SEO e as redes sociais.

Índice de contidos:
- Que é un blogue?
- Como se crea un blogue? Publicación de entradas.
- Aspectos que melloran o posicionamento SÉ.
- Postear entradas en redes sociais. 
- Xera contido para redes sociais co contido estático da túa páxina web.
- Ferramentas de interese

O obradoiro será impartido por Natalia Martínez, xornalista especializada en comunicación corporativa e márketing dixital, con máis de 10 anos de experiencia executando proxectos dixitais multidisciplinares e asesorando a empresas e marcas. Nos últimos anos foi docente especialista en publicidade dixital e analítica web para o Máster de Márketing Dixital da USC.