Eventos

Buscador

    a
Este taller vai dirixido a todas as empresarias e empresarios que desexen iniciarse no mundo da impresión 3D.

Índice de contidos

- Historia de impresión 3D
- Como funciona e partes dunha impresora
-  Thingiverse
-  BlockSCAD
-  FreeCAD
-  Slic3 r
- Cura

O taller será impartido por Fernando A. Coadas, experto universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D,  formador técnico en novas tecnoloxías con máis de 22 anos de experiencia profesional.
Este obradoiro dirixido a pemes e autónomos, tratará de mostrar o uso de Google  Data  Studio onde se poderán unificar e conectar os datos obtidos nas distintas ferramentas de Google, como Google  Analitics, Google  AdWords, ou  Youtube  Analitics; e outras plataformas e formatos externas, como documentos Excel, para elaborar informes globais dunha empresa. Deste xeito, ademais de colleitar todos os datos necesarios, poderás visualizalos de forma sinxela e intuitiva, compartilos ou editalos con compañeiros en tempo real e envialos vía email aos teus clientes.

Índice de contidos

• Que é Google Data  Studio?
• Primeiros pasos para configurar Google Data  Studio
• Coñecendo  o editor de Google Data  Studio
• Crear informes a partir dun persoal
• Crear informes personalizados desde cero
• Sacar informes en PDF
• Limitacións de Google Data  Studio

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
Este é un termo que nos acompaña desde hai uns anos, pero, ¿en que consiste verdadeiramente o Márketing Gastronómico?
Son todas aquelas ferramentas de márketing adaptadas a un sector complexo e en constante cambio como é a hostalería. Aprenderemos cales son esas ferramentas e veremos como axustalas á nosa realidade.

Índice de contidos

. Que é o Márketing Gastronómico
. Método para levar adiante un plan de márketing
. Comunicación: non só hai que ser bo, tamén parecelo

Este taller será impartido por Elena Vitoria, CEO da empresa Cartablanca Consultoría Gastronómica que desenvolve a súa actividade no asesoramento, formación e reciclaxe de modelos de negocio de hostalería e gastronomía e creación de novos produtos gastronómicos.