Eventos

Buscador

    a
O mercado de aluguer vacacional está en auxe e pode ser unha boa oportunidade de negocio para os propietarios de vivivendas e apartamentos. É necesario unha xestión con novas estratexias de comercialización e márketing en liña para aumentar as reservas e o beneficio que xeran as mesmas aos empresarios.

Índice de contidos:

• Clasificación e requisitos legais
• Plataformas de comercialización en liña
• Reservas e Check-in en liña
• Como mellorar a experiencia do usuario

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Obxectivo da xornada:
- Encontro E2e (de Empresario a emprendedor) e E2E (Empresario a Empresario) , onde achegaremos a empresas consolidadas e empresas start- up, coa intención de que se coñezan e poidan intercambiar experiencias e establecer relacións profesionais.

- Identificar o valor que achegamos aos nosos clientes e que nos diferencia da competencia, así como ter claros os nosos obxectivos e establecer estratexias para poder alcanzalos.

Contido:
Non conseguimos o que queremos porque non sabemos o que queremos. Aprender a ter claras nosas metas, a fixarnos obxectivos, axudaranos a estar enfocados e poñerase en marcha no noso modelo de negocio unha perspectiva realista e obxectiva da nosa realidade empresarial. Non planificar é planificar o fracaso. 

Presentamos unha proposta de valor a través dun caso de éxito. “Consegue o éxito co valor diferencial do teu negocio” a cargo de D. Ignacio Crespo Romo, CEO da Quinta de San Amaro.
Obxectivo da xornada:
- Encontro E2e (de Empresario a emprendedor) e E2E (Empresario a Empresario) , onde achegaremos a empresas consolidadas e empresas start- up, coa intención de que se coñezan e poidan intercambiar experiencias e establecer relacións profesionais.

- Identificar o valor que achegamos aos nosos clientes e que nos diferencia da competencia, así como ter claros os nosos obxectivos e establecer estratexias para poder alcanzalos.

Contido:
Non conseguimos o que queremos porque non sabemos o que queremos. Aprender a ter claras nosas metas, a fixarnos obxectivos, axudaranos a estar enfocados e poñerase en marcha no noso modelo de negocio unha perspectiva realista e obxectiva da nosa realidade empresarial. Non planificar é planificar o fracaso. 

Presentamos unha proposta de valor a través dun caso de éxito de "Grupo Drongal" a cargo de Ángeles Paz, Santiago Novás y Efraím Romero de Grupo Drongal
Este obradoiro ten como obxectivo ensinar aos asistentes a importancia de crear un blogue de calidade dentro da súa páxina web, como facelo, os seus beneficios e sobre todo como optimizalo para xeral o maior tráfico desde o posicionamento SEO e as redes sociais.

Índice de contidos:
- Que é un blogue?
- Como se crea un blogue? Publicación de entradas.
- Aspectos que melloran o posicionamento SEO
- Postear entradas en redes sociais.
- Xera contido para redes sociais co contido estático da túa páxina web.
- Ferramentas de interese

O obradoiro será impartido por Natalia Martínez, xornalista especializada en comunicación corporativa e márketing dixital, con máis de 10 anos de experiencia executando proxectos dixitais multidisciplinares e asesorando a empresas e marcas. Nos últimos anos foi docente especialista en publicidade dixital e analítica web para o Máster de Márketing Dixital da USC.
ESTE OBRADOIRO IMPARTIRASE NO VIVEIRO DE EMPRESAS DE A ESTRADA

As redes sociais son un dos recursos modernos que máis se utilizan para atraer a posibles consumidores cara aos nosos produtos ou servizos, xa sexan en liña ou de forma física ao noso local.
As fotografías para redes sociais deben atraer ao cliente, contar unha historia, ser creativas e destacar por encima das demais, para iso debemos saber nocións básicas de composición e planos. Veremos tamén como segundo a marca podemos crear diferentes estéticas que nos diferencian dos demais e fannos reconocibles na Internet.

Contido
1. Que son as fotografías para redes sociais?
2. Claves para fotografías de RRSS.
3. Planos en función do obxecto ou suxeito.
4. Planos en función da cámara.
5. Que necesitamos para facer unhas boas fotografías?
6. Regras básicas de publicación en redes sociais.

Nivel: Iniciación

O obradoiro será impartido por Lara Taboada, Titulada Superior en Ensinos Artísticos de Deseño Gráfico, con experiencia en fotografía de produto e composición fotográfica creativa.

O obxectivo deste taller a introdución na creación de Aplicacións para dispositivos Android desde o punto de vista da robótica. Crearemos unha APP que sexa capaz de comunicarse bidireccionalmente coa placa Arduino, será capaz de enviar e recibir datos en tempo real; para iso, deseñaremos unha APP para controlar un robot con sensores de ultrasóns, debe funcionar en modo manual e automático á vez que mostrará a lectura do sensor en pantalla. O soft empregado para crear a APP é App Inventor e o soft para programar a placa Bitbloq.

Aínda que con App Inventor partimos desde 0, se é necesario ter coñecementos previos de programación con Arduino ou estar familiarizado coa contorna de programación de Bitbloq.

É recomendable traer o seu propio portátil e un dispositivo (móbil ou Tablet) Android. IO non vale. Tambien é necesario ter unha conta de GOOGLE.

Contidos: 

1-	Movendo o robot cos sensores
1.1-	 Bitbloq, implementado o sensor  US
1.2-	App inventor, implementado o sensor  US
2-	Eventos con sensores do dispositivo Android

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación
O obradoiro será impartido por Cristina Collazo da plataforma Volta  Montana. É diplomada en Turismo pola USC, Licenciada en Publicidad y Relaciones Públicas polo ESIC-URJC, e conta con dous posgraos, un en Xestión Cultural da USC, e outro de Industrias Creativas tamén da USC. 

Con experiencia en diferentes axencias de publicidade, e en anunciantes do sector cultural e turístico como hoteis, festivais, axencias de viaxes, fundacións e entidades culturais etc. e de longas viaxes por América e Asia, colaborando con diferentes entidades turísticas e culturais, Cristina volta á súa terra, a Galicia, para facer unha proposta que abordaba unha necesidade clara, a de presentarlle Galicia á xente de fóra, e tamén aos propios galegos dun xeito máis atractivo, fácil e interesante. Nace así Volta Montana, como unha proposta de turismo activo que a través de rutas de senderismo interpretadas pretende dar a coñecer Galicia máis alá dos lugares que saen nas guías. 

Nesta xornada, falaremos de como chegamos ao concepto Volta Montana, de como foron os comezos, de acertos mais tamén de erros; veremos cal é a súa estratexia de marketing e as canles utilizadas que mellor funcionan, como comercializar o produto turístico e cales son as propostas de futuro. 
Desde a súa popularización, o fin último das redes sociais non foi a venda directa, senón o “social selling”. É dicir, a súa utilización por parte de negocios ou profesionais consistía en conectar e fomentar conversacións con posibles clientes e clientes, co fin de establecer unha relación de confianza e acompañalos no proceso de compra. 
Pero, e se unha vez afianzada esta relación de confianza, sen saír da rede social, permitimos que os nosos clientes dispoñan do noso catálogo de produtos para a súa compra (case) directa? Dous das redes con máis usuarios activos na actualidade, Facebook e Instagram, xa o permiten, e neste taller veremos os requisitos, configuración e estratexias para implementar o noso catálogo de produtos en Facebook e poder compralo directamente desde as nosas publicacións en Facebook e Instagram.

Índice de contidos

- Introdución: As RRSS como ferramenta de venda directa
- Crea a túa tenda en Facebook
- Vende a través de Instagram
- Exemplos de éxito

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Descrición taller:
Como recoñecer ao teu cliente obxectivo, como captalo e como fidelizalo serán as bases do noso taller, onde poderás coñecer diferentes técnicas e estratexias para chegar ás túas  leads e aumentar as posibilidades de convertelos en clientes potenciais. 

Contido:
1. Que é un cliente? 
2. Estratexias dixitais de captación 
3. Fidelización e outras maneiras de namorar

O taller será impartido por Ana Mariño Nieves, xestora de contas de  Tamarino Web & Marketing. Licenciada en Publicidade e técnica en turismo. Durante a súa carreira profesional ha compaxinado as súas tres vocacións: A publicidade, o turismo e as vendas. 
Anterior  1 2 3 4