Eventos

Buscador

    a
Entender as relacións cos teus clientes é moi importante, especialmente no mundo dixital. O obxectivo principal neste obradoiro é aprender como dar a coñecer a túa mensaxe, produto ou servizo mediante o correo electrónico. Coñeceremos as vantaxes de utilizar unha ferramenta específica para iso, como mellorar o seu deseño, medir o impacto das túas diferentes campañas e o resultado destas.

Índice de contidos:
• Introdución ao E-mail Marketing
• Como deseñar unha estratexia de E-mail Marketing
• Deseño en E-mail Marketing
• Ferramentas
• Recomendacións para crear campañas perfectas

O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
Índice de contidos:
- Debuxo con bosquexos
- Banco de traballo  Part  Design
-  Extrusiones e baleirados
- Restricións
- Bosquexos de polígonos e liñas
- Arcos
- Recortes
- Redondeos

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
As estratexias do marketing turístico están a evolucionar rápidamente nos últimos anos e as pymes turísticas teñen por diante un gran reto para non quedarse atrás.
Estar ao tanto das estratexias e tendencias no marketing e no turismo é preciso para 
triunfar nun sector tan dinámico. Conocer sus claves actuales es imprescindible para obter unha vantaxe competitiva e optimizar os recursos cós que nos promocionamos.

Índice de contidos:
. Introdución.
. Novas tendencias no sector turístico
. Estratexias de marketing para aumentar a túa visibilidade.
. Consellos e recomendacións para mellorar os resultados.

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola  Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola  Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Linkedin é unha das redes sociais mellor e máis valoradas por profesionais, autónomos e microempresas, pola súa facilidade para crear unha rede de contactos profesional. 

Orientada a reforzar e a ampliar as túas conexións profesionais e de negocios, Linkedin sitúase como unha das redes sociais principais que toda empresa debería manexar. Por iso, este obradoiro ten como obxectivo coñecer a rede social, como funciona e como aprender a sacarlle o maior partido posible.

O obradoiro impartirase na sede da Asociación de Empresas de Mós (AEMOS)

Índice de contidos:
•  Introdución a LinkedIn
•  Como funciona LinkedIn
•  Optimización de perfil
•  Xeración de rede de contactos
•  Creación de páxina de empresas
•  Recomendacións finais

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.
Un  CRM ou " Customer  Relationship  Management" é unha ferramenta que permite centralizar nunha única base de datos todas as interaccións entre unha empresa e os seus clientes de forma clara e organizada. Está orientada a xestionar tres áreas básicas: a xestión comercial, o márketing e servizo  postventa ou de atención ao cliente. 

Neste obradoiro, crearemos de cero un CRM, paso por paso, e coñeceremos das funcionalidades mais importantes para comezar a empregalo e sacarlle o máximo partido.

Índice de contidos:
- Introdución
- Concepto de  CRM
- Características do  CRM
-  Zoho  CRM
-  Sugar  CRM

O obradoiro será impartido por José Luis Taboada, inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Un  CRM ou " Customer  Relationship  Management" é unha ferramenta que permite centralizar nunha única base de datos todas as interaccións entre unha empresa e os seus clientes de forma clara e organizada. Está orientada a xestionar tres áreas básicas: a xestión comercial, o márketing e servizo  postventa ou de atención ao cliente. 

Neste obradoiro, crearemos de cero un CRM, paso por paso, e coñeceremos das funcionalidades mais importantes para comezar a empregalo e sacarlle o máximo partido. 

Índice de contidos:
- Introdución
- Concepto de  CRM
- Características do  CRM
-  Zoho  CRM
-  Sugar  CRM

O obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web.
O obradoiro será impartido por María Aller, Licenciada en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Vigo, cun postgrado en Comunicación Corporativa pola Universidade da Coruña e un master en marketing dixital pola UCM, con máis de 3 anos de experiencia en marketing dixital e ecommerce.
Índice de contidos:
Debuxo con bosquexos:
-  Extrusiones  axiales
-  Extrusiones por traxectoria
- Hélices e roscas
- Inkscape, importar debuxo 2D a  FreeCAD
-  Calcando debuxos
- Texto en 3D

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
O obradoiro será impartido por Uxía Alvarez fotógrafa e xestora de redes sociais, especializada en fotografía de produto, estilismo fotográfico e fotografía enfocada a redes sociais.
Este obradoiro dirixido a pemes e autónomos, tratará de mostrar os pasos necesarios a seguir para que unha idea convértase en negocio. Veremos a importancia de xerar unha marca rodeada de valores que nos faga únicos e identificables no mercado e como seguir unha estratexia para conseguir o noso obxectivo. Tamén veremos a importancia de atender a unha serie de consideracións iniciais para minimizar riscos.

Índice de contidos:
• Definir o modelo de negocio
•  Branding
• Ferramentas a utilizar
• A estratexia das contidas
• Análises dos resultados
• A comunidade e a miña reputación  online

O obradoiro será impartido por José Luis Penas, Enxeñeiro Técnico Informático, Título de Metodoloxía Didáctica, con experiencia en formación e no asesoramento e creación de páxinas web e deseño gráfico.
Anterior  1 2  3 4  Seguinte