Eventos

Buscador

    a
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Iniciamos unha nova serie de obradoiros de ciberseguridade para ir formándonos en aspectos fundamentais que debemos de ter en conta, o formato é de 30 min máximo e unha frecuencia semanal para favorecer unha aprendizaxe fácil e progresiva.

“Ciberseguridade, como facer un contrasinal segura”, o obxectivo deste obradiro é facer ver ao usuario a importancia de ter un contrasinal ben definido e distinta para cada servizo, veremos tamén a forma de construír un contrasinal seguro.

Índice de contido
- A importancia dos contrasinais.
- Deseñar un contrasinal seguro.

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Chamamos Growth Márketing (que poderiamos traducir como Márketing de Crecemento) ao conxunto de técnicas e estratexias do márketing dixital orientadas a un crecemento sostido no tempo da nosa empresa ou proxecto, sempre en base ao estudo de datos e á metodoloxía ensaio/erro. Este concepto nace doutro similar, o Growth Hacking. Utilizando moitas veces os seus métodos, o Growth Márketing pon con todo ao usuario no centro, dentro dunha estratexia que busca resultados tamén a longo prazo. 

1-	Que é o Growth Márketing?
2-	Diferenzas entre Growth Márketing e Growth Hacking.
3-	Fases do Growth Márketing.
4-	Activos e estratexias participantes.
5-	Ferramentas
6-	Casos de Éxito

O obradoiro será impartido por Adrián Fernández, Licenciado en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Barcelona e cunha ampla experiencia e traxectoria profesional asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación dixital e o márketing online.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Este obradoiro informativo está orientado a que autónomos e micropemes coñezan dunha maneira máis detallada o uso do medio de comunicación máis utilizado na actualidade: as redes sociais. Cunha gran penetración na poboación, estas teñen unha gran importancia nas relacións coa clientela e inflúen nas súas compras. Por iso é necesario coñecer as vantaxes que poden xerar nunha empresa a través das ferramentas e técnicas de venda dispoñibles neste medio, para construír unha imaxe positiva de marca cara ás nosas persoas consumidoras e clientela potencial.

Contidos:
• Factores para mellorar a túa presenza en internet 
• Introdución en redes sociais 
• SMP-Social Media Plan en redes sociais
• Técnicas de vendas en redes sociais 
• Recomendacións de actuación
• Casos de éxito: exemplos reais sobre éxito en redes sociais

Relator: José Luis Taboada. Inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Un plan de empresa  é un documento no que vas ter todo o que necesitas saber para que o teu negocio póñase en marcha: que produtos ou servizos venderás, como se move o mercado, cal é o teu plan de vendas, a túa capacidade de producir, a forma xurídica que terá, a repartición de tarefas, a proxección de crecemento, as vías de financiamento…
Facultaránseche as ferramentas para alixeirar moito o traballo, pero hai que ser constante, paciente e ter flexibilidade para cambiar de ideas sobre a marcha. Porque é cando estamos no proceso de como facer un plan de empresa, é cando podemos mover todo o que desexemos. O obxectivo está claro: que o teu negocio teña éxito.

•	Páxinas introdutorias
•	A idea
•	Obxectivos empresariais
•	Elementos da empresa
•	Localización
•	Forma xurídica
•	Investigación comercial
•	Plan de márketing
•	Plan de investimento
•	Plan de financiamento
•	Conclusións

O obradoiro será impartido por Paz Ares, Licenciada en Ciencias Económicas e Empresariais pola Universidade de Vigo na especialidade de economía pública, cun Máster en Formación do profesorado pola Universidade de Vigo, e experiencia profesional no sector financeiro e educativo.
Obradoiro presencial na Sala de Benestar Social do Concello de Bueu (Rúa de Eduardo Vicenti, 8, 36930 Bueu, Pontevedra).

Se tes un establecemento turístico, sexa un aloxamento ou un restaurante, poderás descubrir a través deste obradoiro cales son as vantaxes e inconvenientes de usar as redes sociais como estratexia para captar clientes para o teu negocio. Falaremos de como e cando debemos usar cada unha das redes sociais segundo o teu público obxectivo.

Índice:

1. Vantaxes e inconvenientes das Redes Sociais
2. Fases de compra do turista dixital
3. Cando usar cada rede social
4. Como usar cada rede social
5. Outras redes sociais turísticas (tripadvisor, minube, foursquare...)

O obradoiro será impartido por Patricia Cabaleiro, postgraduada en Turismo pola Universidade de Santiago de Compostela con máis de 10 anos de experiencia no sector turístico. Xestionando aloxamentos, creando paquetes, produtos e presenza das marcas en redes sociais. Apaixonada da fotografía e o márketing dixital.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Iniciamos unha serie de catro obradoiros informativos sobre temas de máxima actualidade, todos teñen en común a tecnoloxía pola cal é posible que existan, a blockchain.
No primeiro destes obradoiros veremos en que consiste a tecnoloxía blockchain e como grazas a ela estamos ante o que se chama o internet do valor; unha forma de transmitir valor a través da rede.
No segundo obradoiro abordaremos o tema das criptomonedas, por que xorden e que podemos facer con elas, minado, trading, etc...
No terceiro desta serie de obradoiros falaremos da identidade dixital, en concreto do proxecto de identidade dixital da unión europea e como afecta isto directamente á xestión dos nosos datos. Falaremos tamén dos NFT, tentaremos achegar algo de luz sobre este tema, que son e para que serven.
Por último, no cuarto obradoiro abordaremos o tema do Metaverso, como intuímos que será, para que vai servir, estado actual de desenvolvemento e ademais visitaremos algún destes metaversos.

Índice:

1 Conceptos básicos.
2 Rede centralizada e rede distribuída.
3 Que é a Blockchain?
4 Internet do valor.
5 Token dixital.
6 Smart Contract.
7 Exemplos de uso.

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Obradoiro presencial no Punto SmartPeme de Vigo (Sede de Vigo Diputación de Pontevedra. Calle Eduardo Chao,17, 36202 - Vigo).

A través da reorientación de negocios aportamos solucións de reorientación profesional ou reinvención do negocio, tendo en conta a demanda do mercado.

Analizamos qué propiciou o estancamento, cómo xestionar o cambio ou reinvención, a falta de apoios e as emocións que se xeran en dito proceso.

Índice:

- Cando tomar a decisión de cambio; pararse a pensar
- Reorientación profesional e/ou de negocio
- Cualidades fundamentais do avance; capacidade de anticipación, reacción, creatividade, flexibilidade e versatilidade
- Por onde empezo: factores internos e externos. Que propiciou o estancamento ou
decadencia
- Como xestionar as emocións negativas e positivas ademáis da posible falta de apoios
- Análise de situación, de recursos, e de necesidades
- Cambio de rumbo ou reinvención

Isabel Rodríguez, consultora e coach empresarial, con 15 anos de experiencia, especializada na sustentabilidade de negocios, facéndoos rendibles a longo prazo a través das análisis económicas, da organización interna para unha xestión eficaz da actividade e da comunicación efectiva.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Iniciamos unha nova serie de obradoiros de ciberseguridade para ir formándonos en aspectos fundamentais que debemos de ter en conta, o formato é de 30 min máximo e unha frecuencia semanal para favorecer unha aprendizaxe fácil e progresiva.

“Ciberseguridade, Antivirus, actualización do software”, o obxectivo deste obradoiro é dar a coñecer dous das contramedidas básicas que debemos tomar, a necesidade de ter todo o software actualizado para corrixir vulnerabilidades, a utilización e elección dun antivirus, cal e por que.

Índice de contido

- Actualización de software
- Antivirus, cal e por que

O obradoiro será impartido por Manuel Freire, Experto Universitario en Robótica, Programación e Impresión 3D con máis de 4 anos de experiencia impartindo talleres de formación.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Debido á gran expansión do sector turístico nas últimas décadas, a actividade turística xera diversos impactos nos destinos nos que se atopa presente, influíndo principalmente en tres áreas: a económica, a sociocultural e a ambiental. O principal obxectivo da xestión sostible é conter os impactos negativos, para minimizalos, e que se poidan compensar con medidas positivas. Os sistemas de xestión da sustentabilidade para empresas e destinos turísticos, son unha axuda para orientar ás entidades para establecer criterios de xestión sostible e unha ferramenta para acreditar o seu compromiso. A adhesión e o traballo nestes sistemas adoita reflectirse na obtención de certificacións ou selos que avalan o esforzo realizado nesta materia, para a diferenciación e poder comunicar o seu recoñecemento a todos os visitantes e outros actores implicados.

Contido: 

1. Introdución
2. ¿Qué e a sustentabilidade?
4. Selos e certificacións
5. Boas prácticas

O obradoiro será impartido por Sonia Torres, Técnica de Empresas e Actividades Turísticas pola Universidade da Coruña con posgrao en Xestión e Dirección de Empresas Turísticas pola Universidade de Santiago de Compostela. Nos últimos anos traballou como Técnico de dinamización turística e como docente de certificados de profesionalidade na área de turismo.
Obradoiro telemático a través de Zoom.

Elementor é un construtor gratuito de páxina de WordPress. Isto quere dicir que che permite crear sitios web de WordPress profesionais da forma máis doada e rápida posible, sen tocar código e sen saber de programación. Neste obradoiro aprenderemos a instalalo, configuralo e traballar con el para crear a nosa páxina web ou tenda dende 0.

Índice de contidos
1. Primeiros pasos
2. Instalación de WordPress e Elementor
3. Como deseñar con Elementor
4. Conclusións

O obradoiro será impartido por Laura Carrera, Graduada en Publicidade e Relacións Públicas e Postgraduada en Dirección de Comunicación Corporativa, que conta cunha ampla experiencia asesorando empresas de diversos sectores no ámbito da comunicación e o marketing dixital.

Inscricións a través da seguinte ligazón:
Anterior  1 2