Actualidade

« Atrás

Xa é posible coñecer os anuncios de publicidade en Facebook

Data:  xoves, 30 de maio de 2019

Xa é posible coñecer os anuncios de publicidade en Facebook grazas á súa nova biblioteca de anuncios
 
Hai uns meses que a rede social de Mark  Zuckerberg activou en España a súa nova ferramenta de transparencia publicitaria, a biblioteca de anuncios. Concretamente, para as Eleccións Xerais de abril e as europeas, municipais e autonómicas de maio. Segundo indica o propio Facebook, "a transparencia é unha das nosas prioridades para previr a intromisión nas eleccións. Por este motivo, a biblioteca de anuncios ofrece información adicional sobre os anuncios relacionados con política ou temas de relevancia nacional, como o gasto, o alcance e as entidades que os financian." Un auténtico arquivo de anuncios que a rede social conservará durante sete anos e que, previsiblemente, estará dispoñible en todo o mundo para finais de xuño. 
 
Desde marzo de 2019, activáronse en España máis de 35 mil anuncios relacionados con política ou temas de relevancia social, supoñendo un gasto de preto de 3 millóns de euros. O que significa que os partidos investiron case 50 mil euros ao día na súa campaña dixital en Facebook e Instagram para achegarse ao seu electorado. Estas cifras poden consultarse publicamente no Informe da biblioteca de anuncios, xunto a outros datos como as procuras máis populares da última semana, o gasto por anunciante ou por localización. 
 
Unha ferramenta útil tamén para empresas e marcas
 
Pero non só podemos consultar anuncios activos ou inactivos sobre política e temas de relevancia nacional. A nivel privado e pensando en empresas e marcas, é posible facer procuras por anunciante para ver os anuncios activos que se puxeron en circulación desde unha páxina de Facebook. Moitas veces preguntáronnos nos talleres ou asesoramentos de Smartpeme se se podían ver os anuncios dunha páxina en particular. Ata agora a resposta era: "se es parte da audiencia obxectivo, veralos nas túas noticias, e deberás fixarche ben porque moitos pasan desapercibidos entre toda a información que recibimos". Pero, agora, aínda que non formes parte da audiencia obxectivo dun anunciante, poderás velos. É o realmente interesante deste gran arquivo.
 
Fagamos un exercicio práctico buscando "turismo". Obviando os resultados políticos e filtrando por páxinas, atopámonos con que a Escola de Turismo de Baleares tivo un anuncio activo entre o 9 e o 16 de abril en Facebook para promocionar un dos seus cursos. Hai que ter en conta, con todo, que tal e como indica claramente Facebook "só inclúense os anuncios relacionados con política ou temas de relevancia"
 
 
 
 
Buscando anuncios por páxina
 
Podemos facer procuras directas por páxinas, por exemplo, con "turismo Galicia" poderiamos coñecer a campaña de Turismo de Galicia en Facebook. E coa información pública podemos saber que é unha páxina creada en 2010 e que estes meses está a promocionar Galicia como destino turístico e algunhas das súas xornadas. 
 
 
A publicidade dixital sen datos e sen análises non tería sentido
 
En definitiva, tanto empresas como marcas poderán utilizar a biblioteca de anuncios de Facebook con algún destes propósitos:
- Ver o que anuncian outras páxinas 
- Coller ideas tanto de formatos como de contidos para poder diferenciarse
- Coñecer medias de investimento doutros anunciantes para responder á típica pregunta de "canto debería investir en Facebook?"
A análise de información en publicidade dixital é indispensable dado que se inviste diñeiro, para poder recuperalo en forma de vendas ou coñecemento de marca. 
Con todo, Facebook non o desvelará todo. A segmentación de anuncios (é dicir, a quen se mostra cada anuncio), que é a clave nunha boa campaña de publicidade dixital e a auténtica estratexia basee na que as empresas dedican horas, a rede social non a vai a explicar.
Se queres aprender máis sobre publicidade dixital ou como funciona Facebook para empresas, inscríbeche nos nosos talleres gratuítos sobre presenza dixital, redes sociais e márketing dixital en Smartpeme Pontevedra. 
 
Nota: os exemplos, datos e capturas escollidas foron aleatorias por consideralo de interese para demostrar o uso da ferramenta.  
 
Natalia Martínez
Asesora TIC
 
 

Fonte:  SmartPeme