Actualidade

« Atrás

Twitter lanza fleets, a súa propia versión de stories, para competir na era do contido efémero

Data:  xoves, 30 de abril de 2020

Subir unha foto ou vídeo, acompañado de texto, música, gifs, etc. e que só dure 24 horas activo: esta é a base das denominadas Stories ou Historias, que naceron en Snapchat hai uns anos e que foron copiadas polo conglomerado Facebook (que inclúe WhatsApp e Instagram), entre outros, para mergullarnos definitivamente na era do contido efémero en redes sociais. 
 
Twitter, que se mantiña fiel ao seu formato de microblogging orixinal, con poucas modificacións no tempo, acabou sucumbindo ante un formato que chegou para quedar. Non sen polémica, acaba de lanzar fleets, tuits que só poderán verse durante 24 horas e que non admitirán 'gústame', retuiteos ou respostas públicas.
 
Polo momento, a función só pódese probar en Brasil, onde comezaron co testeo, tanto en Android como en iOS. Os fleets duran só 24 horas, tras as cales desaparecen para sempre da face da internet. A xente que che siga só pode reaccionar a estes tweets efémeros por DMs (mensaxes directas), que poderán visualizarse na parte superior da app tocando sobre a imaxe de perfil dun usuario (como en Instagram). 
 
Segundo varias publicacións de Kayvon Beykpour, product manager de Twitter, créase esta nova función co obxectivo de evitar a incomodidade que poden sentir os usuarios ao publicar unha mensaxe, xa que este pode ser visto e contestado en calquera momento por calquera persoa, xa que se manteñen dentro do perfil. Segundo o propio Beykpour: "Os usuarios a miúdo dinnos que non senten cómodos tuiteando porque calquera pode ver e responder aos seus tweets, xa que son permanentes. E moitos de nós probablemente podemos empatizar con esta situación".
 
Así, Twitter, levou a cabo unha investigación previa ao lanzamento de fleets e os participantes sinalaron que sente moito máis abertos a compartir reflexións casuais de forma diaria grazas a que estas novas mensaxes desaparecen.
 
Con todo, non todo son encomios e o hashtag #RIPTwitter, impulsado polos propios usuarios desta rede social, chegou a converterse en tema de tendencia recentemente. Baixo esta etiqueta, recóllense as queixas de moitos usuarios de Twitter que ven no lanzamento de fleets unha manobra impersonal que só busca que esta rede parézase cada vez máis a Facebook e Instagram, os seus principais competidores.
 
 
 
 

Fonte:  SmartPeme