Actualidade

« Atrás

Os teus prescriptores máis efectivos: os microinfluencers

Data:  venres, 10 de marzo de 2017

Ninguén dubida a estas alturas da importancia que teñen os chamados "influencers" á hora de promocionar o noso negocio a nivel online. Pero temos que ter en conta que non sempre é necesario ter como aliados aos "influenciadores" que moven a millóns de persoas, senón que poden ser moito máis interesantes influencers para nichos de público máis concreto, pero orientado ao noso público obxectivo. Son os chamados "microinfluencers".

Que é un microinfluencer?

Chámase microinfluencer a aquel con capacidade para influír en certo ámbito, (blogger, instagrammer, youtuber, etc, con recoñecida presenza e credibilidade en redes sociais) que a pesar de non ter un número excesivo de seguidores, ten influencia nas decisións de compra ou de consumo dun nicho moi concreto de público. Para ilustrar estes conceptos, podemos poñer como exemplo de influencer a Cristiano Ronaldo, con millóns de seguidores, e como microinfluencer a un blogger de dedicado a escribir acerca dun tema moi concreto a nivel local. Se calquera dos dous recoméndache un produto ou marca, cal deles inspiraríache maior confianza?

Que pode achegar un microinfluencer ao meu negocio?

Ao contrario que os grandes influencers, os microinfluencers falan de temas e produtos dunha forma moito máis natural, e frecuentemente falan, proban e recomendan produtos e servizos sen ter relación directa coa empresa. Isto fai que o nivel de confianza e fidelidade dos seus seguidores creza, achegando valor ao noso negocio. Todos coñecemos influencers con millóns de seguidores que un día adoran unha marca e ao día seguinte outra completamente diferente. Isto fai que a desconfianza dos seus seguidores aumente.

Os influencers que contan con entre 1.000 e 10.000 seguidores alcanzan un engagement moito maior entre os seus followers que aqueles con unha comunidade moi superior en número. Por tanto, non é tan importante a cantidade de seguidores como a calidade da relación entre o influencer e a súa comunidade.

Outra vantaxe que nos achegan os microinfluencers é económica: os microinfluencers permiten diversificar o noso orzamento de campañas en redes sociais, xa que por un importe inferior ao custo dun contido do influencer, podemos obter diversos contidos de microinfluencers. Ademais, as nosas campañas terán un custo menor, xa adoitan requirir prestacións económicas máis baixas ou mesmo produtos/servizos gratuítos a cambio dos seus contidos. Por estes motivos, son ideais para autónomos, pemes e startups sen grandes orzamentos dispoñibles para a promoción do seu negocio.

Onde atopar microinfluencers

Podemos atopar microinfluencers entre os nosos seguidores, a través de hashtags relacionados co noso sector, ou utilizando Google para localizar bloggers a nivel local, no caso de que a localización física teña gran importancia no noso negocio. Ademais, existen plataformas que permiten realizar o encontro entre marcas e bloggers especializados en nichos concretos de negocio. Exemplo destas ferramentas son Coobis, Blogue on Brands e Brand Tube, esta última para atopar ao youtuber que poida referenciar á túa empresa.

Así que se ti, como autónomo, startup ou peme estás a buscar o modo de dar a coñecer os teus produtos e/ou servizos, pensa nos microinfluencers como unha nova fonte fiable, económica e efectiva de leads e clientes.

Esther Garcinuño

Fonte:  SmartPeme