Actualidade

« Atrás

Tendencias de contido visual este 2021 para as túas RRSS.

Data:  luns, 14 de xuño de 2021

As redes sociais son un saco sen fondo de contido visual, fotografías, vídeos, directos, etc.

Cada día son máis esixentes co noso contido, e comezan a xerarse tendencias visuais ás cales nos vemos obrigados a subirnos a tempo. Os contidos necesitan ser orixinais e únicos, pero seguindo as correntes e modas visuais que axexan en redes sociais como Instagram.

Neste artigo comentarei algunhas das tendencias visuais que comezaron en 2020 e seguirán en 2021, as correntes visuais máis usadas e que máis podes explotar para crear contido novo e dinámico.

FOTOGRAFÍA E DESEÑO

PROVOCACIÓN:

As imaxes que crean algún tipo de reivindicación, a rotura de estereotipos, o transgresor dentro da moda, crea contido diferente e fóra dos "canons de beleza comúns" unha fotografía máis inclusiva xera maior aceptación co visualizador de contido e máis accesibilidade dentro do mundo do empresario e do modelo. Romper co "estándar", e participar na inclusión, é a regra de ouro este ano en redes sociais.

 (@culebrastudio / @materiarica / @estratividad)

REFERENCIAS NOSTÁLXICAS

Como dicía Carina "Calquera tempo pasado parécenos mellor" e regresar ao pasado para recuperar elementos, iconas ou imaxes de hai algún tempo, é algo que sempre funciona.

Os tons vintage e amarronados, as chamadas aos anos 80 ou 90`s, en roupas ou estilismos, o ensalzamiento de vellas glorias á hora de crear interese e promoción sempre funcionou moi ben. (@gattimania / anuncio Cruzcampo).

FOTO DE PRODUTO: Cor sombras e escenarios

A fotografía editorial (así é como a chaman) en foto de produto, está á orde do día, xa non vale realizar unha fotografía do produto co típico fondo branco, a tendencia agora é crear unha escena co produto ou incluílo nun escenario cotián. A cor e as sombras aplícase ás composicións facendo que formen parte delas, sen tentar facelas desaparecer. Buscar harmonías cromáticas, usar fondos de texturas ou cores, crear escenas e utilizar as sombras ao noso favor será un acerto na foto de produto. (@ bagastudio).

MOCK UPS

Para mostrar segundo que elementos, os mock ups son unha solución perfecta, sérvennos para mostrar capturas de pantalla, presentacións de produtos sen necesidade de facer fotografía. Pero para o que máis se utiliza sen dúbida, é para a presentación de pantallas principalmente. Podemos presentar a nosa páxina web, serve para engadir vídeos, para mostrar procedementos, ou para mostrar as nosas redes sociais noutros ámbitos. (@lagaresesteticaavanzada /@ junipurrjewelry)

ILUSTRACIÓNS E DESEÑO

O mundo creativo sen dúbida chama a atención, engadir deseño ou elementos ilustrados ás nosas imaxes dálle un plus de creatividade que doutra maneira non conseguimos, podemos crear un universo novo dentro dunha imaxe con este tipo de tendencias. Serven para xerar o branding da túa marca, e desarollar a identidade visual do teu proxecto ou empresa. Podemos engadir información de maneira creativa dentro da imaxe, e crear unha mensaxe potente e impactante. (@ culebraestudio / @ publigal   / @ ggraphicsstudio)

ARTE CLÁSICA

Poñéndonos un pouco máis creativos a nivel artístico, temos unha tendencia bastante prol que é unir o clásico co actual. Engadir unha figura contemporánea ou actual a un escenario clásico, ou dentro dun escenario urbano e actual engadir elementos ou figuras clásicas é un estilo que sempre funciona e sorprende á vez que xera nostalxia. O artisteo sempre convence. (@ lorolo_arts / @ ladybo).

CONTIDO AUDIOVISUAL

Este tipo de contido está en auxe agora mesmo, é o contido que máis engancha a nivel visual, fácil de compartir, dinámico e entretido.

Tamén é dos contidos que máis creatividade demándannos, pero podemos xerar contido válido para poder alcanzar novos obxectivos.

Deseño con produto https://www.instagram.com/p/b1 okSJCAmMq/

Xogo de luces https://www.instagram.com/p/cmbeawmhnxg/

Stop motion https://www.instagram.com/p/clncim5 hc12/

Este contido audiovisual será tratado no itinerario sobre Vídeo márketing, que constará de 4 talleres, onde veremos que é o vídeo márketing, e aprenderemos diferentes estilos e ferramentas para crear o noso contido audiovisual.

 

Cantas con contido de imaxe interesante:

https://www.instagram.com/moodelier/

https://www.instagram.com/pantone/

https://www.instagram.com/personaljournalapp/

https://www.instagram.com/kinderbuenoit/

https://www.instagram.com/barre_ boss/

https://www.instagram.com/paulfuentes_ design/

https://www.instagram.com/agencia_magnolia/

Fonte:  SmartPeme