Actualidade

« Atrás

Que ter en conta á hora de crear unha estratexia de Redes Sociais. Informe IAB Redes Sociais 2019

Data:  xoves, 13 de xuño de 2019

 
Á hora de crear unha estratexia para redes sociais, é fundamental coñecer ao noso público obxectivo e adaptar o contido ás súas preferencias e hábitos de consumo. Entender como se manexan en redes sociais é un dos requisitos principais que debemos cumprir para poder alcanzar os obxectivos marcados no noso plan de márketing.
 
Recentemente, IAB Spain publicou o seu "Estudo anual de redes sociais" deste ano 2019. Nel facilítanos información tremendamente relevante á hora de entender mellor o funcionamento das redes sociais, así como o perfil dos usuarios e as novas funcionalidades que presentan algunhas delas destas aplicacións. 
 
Dos 28,6 millóns de internautas que hai en España, o 85% manéxase en redes sociais, polo que estamos a falar de máis de 25 millóns de persoas ás que podemos chegar a través de Facebook, Instagram ou Youtube entre outras moitas. As marcas son seguidas en redes sociais polo 72% dos usuarios xa que lles transmite confianza.
 
Neste estudo de IAB Spain mostra que, dos 55 minutos que se están de media diaria en redes sociais cada usuario, a rede social máis utilizada é  Whatsapp, moi seguida por Facebook. Con todo, Instagram a pesar de estar cuarto nesta clasificación, é a aplicación que máis aumentou a frecuencia de visitas diaria e o número de usuarios. 
 
A conexión ás redes sociais a través do teléfono móbil é do 95%, polo que publicar contido 100% responsive é unha necesidade que as marcas deben cumprir para vender, obxectivo que aumentou un 79% no último ano. 
 
Os contidos en redes sociais con máis interaccións este 2019 foron as promocións (52%), seguido de accións de  branding (que cae á 23% fronte ao 28% do ano pasado), e os concursos e sorteos (increméntase do 15% ao 22% este ano). No mesmo orde de popularidade atopariámosnos co contido que máis tráfico é capaz de levar á nosa páxina web: promocións (51%),  branding (24%) e concursos/sorteos (22%).
 
Analizando estes datos con detalle, chegamos a unha serie de conclusións que nos poden axudar a alcanzar os nosos obxectivos en redes sociais. Un exemplo diso sería o seguinte: se queremos xerar tráfico á nosa páxina web ou aumentar a interacción cos usuarios, o tipo de contido que debemos publicar no perfil de empresa son promocións e concursos. O estudo de IAB Spain afirma que este tipo de contido é percibido de maneira positiva entre os usuarios e cumpre coas expectativas dos usuarios.
 
Con todos os datos facilitados por IAB Spain, unido á propia experiencia xestionando a presenza da nosa marca en redes sociais, podemos mellorar e adaptar o contido e a mensaxe que queremos transmitir en redes sociais para que sexa o máis efectivo posible.
 
Smartpeme
 
 

Fonte:  SmartPeme