Actualidade

« Atrás

Promociona os produtos do teu e-commerce con Google Shopping

Data:  venres, 19 de xullo de 2019

Se aínda crees que Google é soamente un buscador, quizá esteas a perder oportunidades de venda se es comerciante e contas cunha tenda online activa. Con Google Shopping, unha das ferramentas publicitarias do xigante tecnolóxico, poderás mostrar de forma destacada os teus produtos no buscador a aqueles clientes potenciais que os estean buscando en Google. É algo máis que un anuncio de texto simple, xa que os usuarios verán -entre outros detalles-, unha foto do produto, o título, o prezo e o nome da tenda online. E ti, como anunciante e vendedor, só pagarás cando se faga clic neste anuncio. 
 
Fagamos a proba. Abre o buscador www.google.es no teu computador ou no teu móbil e escribe "calcetíns divertidos". Verás algo similar a isto:
 
Exemplo de anuncios de Google Shooping
 
Este tipo de campañas publicitarias axudarache a promocionar o inventario da túa tenda online, aumentar o tráfico ao teu sitio web e, en definitiva, a buscar máis oportunidades de venda. Nalgúns países como Alemaña, Francia ou Reino Unido, Google permite a comerciantes polo miúdo anunciar os produtos das súas tendas físicas. De momento, non é unha opción permitida en España. 
 
Como configurar a túa primeira campaña en Google Shopping?
 
Os pasos que debes seguir son moi sinxelos, e resumiríanse en:
  1. Configura unha conta en Google Merchant Center e outra en Google Ads. Debes crear estas contas cun correo electrónico de Gmail. Unha vez feito, o máis importante é que as ligazóns.
  2. Envía os datos dos teus produtos a Google Merchant Center mediante un feed de produtos que deberás actualizar cada 30 días como mínimo. Este feed é unha folla de cálculo que che facilitará Google.
  3. Cumpre coas políticas publicitarias de Google Shopping, como proporcionar información de prezos clara e visible; manter a dispoñibilidade do produto actualizada; dar información detallada dos gastos de envío. Basicamente que a información que lle envías a Google sexa exactamente igual que a da túa tenda online.
  4. Feito todo o anterior, poderás crear a túa primeira campaña de Shopping en Google Ads, coa que se crearán anuncios automaticamente cos produtos do teu ecommerce.
 
 
Exemplo de feed de produtos de Google Merchant Center
 
 
Para garantir que os teus anuncios móstranse correctamente e evitar que Google rexéiteos, é importante que che asegures do seguinte:
 
  • Promociona só produtos dispoñibles para compra directa
  • Usa un idioma oficial e que coincida co teu o idioma da túa tenda
  • Informa na túa web aos clientes acerca da túa política de devolucións e reembolsos
  • Recolle a información dos usuarios de forma responsable e segura
  • Segue as políticas de anuncios de Shopping
  • Verifica e reclama a URL do teu sitio web
  • Cumpre cos requisitos indicados por Google para o teu sitio web
  • Comproba que os teus datos cumpren a especificación de datos de produto
  • Inicia sesión na túa conta de Merchant Center regularmente
 
Mostra os teus produtos aos usuarios que visitasen xa a túa web
 
Ademais de poder promocionar os teus produtos con imaxes, prezos e diversos datos no buscador, poderás mostralos noutros sitios web a todas aquelas persoas que visitasen xa a túa tenda previamente. É o que se coñece como remarketing dinámico: mentres unha persoa navega por Internet poderá volver ver os teus produtos en diferentes páxinas. Parece maxia, verdade? É unha forma de lembrarlle ao usuario, o cal nalgún momento interesouse polos teus produtos, que compre ou reserve na túa tenda. 
Se necesitas axuda para configurar a túa primeira campaña en Google Shopping, non te perdas o noso taller "Google Shopping, vende os teus produtos online en Google" ou solicítanos un asesoramento personalizado.   
 
Natalia Martínez
Asesora TIC
 

Fonte:  SmartPeme