Actualidade

« Atrás

Optimiza o teu blogue para mellorar o posicionamento SEO da túa web

Data:  mércores, 18 de marzo de 2020

Lamentablemente, estes días de corentena impedirán que a actividade económica do país desenvólvase con normalidade, polo que moitos negocios e PEMES veranse forzados a pechar as súas portas de fronte ao público. Este período de inactividade profesional, podemos utilizalo para mellorar certos aspectos da nosa páxina web que antes non podiamos realizar por falta de tempo, por exemplo o noso blogue corporativo.
 
Lembremos que a necesidade de ter un blogue é a base do noso plan de márketing dixital, baseado na creación de contidos de calidade para o público obxectivo do noso negocio. A creación destes contidos permítenos traballar palabras clave fundamentais para o posicionamento SEO, o aspecto fundamental do plan de márketing dixital do noso negocio.
 
Os principais beneficios de traballar un blogue corporativo son:
 
- Xerar tráfico web.
- Xerar visibilidade dos meus produtos ou servizos.
- Xerar confianza como empresa.
- Xerar vendas a través desta confianza.
- Fidelizar unha vez realizasen a compra.
 
 
Devandito isto, debemos concienciarnos da importancia que supón ter un blogue na nosa páxina web, pero, sobre todo, a importancia de traballalo de maneira continua, xerando un bo contido que atraia tráfico de calidade á nosa web.
 
Tan fundamental é ter un blogue, como mantelo optimizado. A continuación, deixámosvos unha serie de consellos que debedes aplicar no voso blogue para conseguir unha boa valoración de Google e axúdevos no voso obxectivo principal do plan de márketing, o posicionamento SEO:
 
1. Imaxes: 
  • Optimización: A día de hoxe crear contido sen imaxes é impensable. O contido ilustrado con vídeos ou imaxes facilita o seu consumo e por tanto resulta máis atractivo para os lectores. Cada contido multimedia que subamos, retarda a rapidez de carga da nosa web, polo que Google penaliza esta lentitude. É moi importante pasar cada arquivo por programas que axuden a reducir o seu tamaño sen perder calidade, por exemplo https://tinypng.com/ ou https://compressjpeg.com/es/

 

  • Títulos:
  • Inclúe sempre a etiqueta ALT para que Google saiba o contido de cada imaxe. (exemplo de como facelo en Wordpress)

 

  • Utiliza nomes descritivos que conteñan 1 ou 2 palabras clave.
  • Non repitas o nome das imaxes.
  • Non utilices caracteres estraños.
2. Títulos do noso blogue: un bo título é clave para o posicionamento SEO. Para que un título sexa bo debemos de cumprir cos seguintes requisitos:
  • A palabra clave debe de ir ao comezo.
  • Procura escribir títulos que enganchen como, por exemplo: "10 consellos para…" ou "Aprende a…"
  • Non excedas a extensión de 70 caracteres.
3. Taballa a URL de cada entrada: non deixes a URL que se xera de maneira automática por  Wordpress. Co plugin YOAST SEO poderás personalizar dita URL, facéndoa máis descritiva coa incorporación de palabras chave. Un exemplo: https://smartpeme.depo.gal/optimiza-o-teu-blogue
  • Utiliza guións no lugar de barra baixa.
  • Acurta a extensión o máximo posible.
  • Inclúe palabras clave.
  • Non utilices caracteres especiais.

4. Crea ligazóns internos: as ligazóns internas son importantes para Google. Con eles transmíteslle que a túa web está conectada entre si co contido que creaches. Por iso, debes de incluír, sempre que poidas, ligazóns que fagan que o usuario navegue dunha entrada a outra, ou dunha entrada a unha páxina de servizos, por exemplo. Non te esquezas de facelo, é algo sinxelo e con moito valor en materia de posicionamento SEO.

5. Traballa as meta-etiquetas de cada entrada: co  plugin YOAST SEO poderemos mellorar de maneira individual cada unha de meta-etiquetas que xeramos cando publicamos unha entrada no blogue. Google dálle moita importancia, así que tampouco podes esquecerche delas.

Aplicando estas pequenas melloras no noso blogue notaremos un antes e despois no posicionamento, xa que traballamos de maneira correcta o SEO On Page e a velocidade de carga. Aforrarse un par de segundos á hora de mostrar o contido da nosa web pode significar situarnos un resultado por encima da nosa competencia.
 
Laura Carrera
Asesora TIC en SmartPeme
 

 

 

Fonte:  SmartPeme