Mellora a comunicación coa clientela do teu aloxamento con WhatsApp - Actualidade
Actualidade
« Atrás
Mellora a comunicación coa clientela do teu aloxamento con WhatsApp
Data: venres, 23 de outubro de 2020

WhatsApp é unha das aplicacións móbiles máis populares no noso país e a plataforma de mensaxería móbil máis utilizada. A clientela do noso hotel, aloxamento vacacional ou casa rural ten sempre a man os seus smartphones e enténdese por tanto que queiran a opción de mensaxearse co persoal a través de WhatsApp. Esta aplicación facilita a comunicación co aloxamento de forma simple e rápida tal e como podemos falar con familiares e amigos. Como empresa, debemos estar presentes nas canles nos que a nosa clientela espera atoparnos.
Para os aloxamentos, a comunicación coas persoas hóspedes é un elemento clave que se produce antes de que cheguen, durante a súa estancia e despois de que se foran. Ter un único punto de contacto para cada paso desa experiencia é importante e logralo mellorará a satisfacción da clientela. Estas son algunhas ideas para mellorar a súa satisfacción utilizando WhatsApp:
Enviar unha mensaxe de benvida
Nesta mensaxe inicial, pode ser unha boa idea proporcionar información práctica sobre a estancia, como os horarios de rexistro de entrada, a nosa política sobre mascotas ou os lugares de interese para visitar. Isto pode axudar a causar unha boa primeira impresión e xerar confianza na nosa dispoñibilidade e boa atención.
A comunicación é a clave para brindar o tipo de experiencia excelente que xera críticas positivas e fideliza.
Con esta nova canle, as empresas turísticas poden orientar a súa comunicación á clientela enviando notificacións, recordatorios e alertas con conversacións personalizadas.
Incentivar as vendas
Unha vez que se creou a conversación de WhatsApp e a clientela estea segura da nosa dispoñibilidade e dos seus plans de viaxe, pódese tentar mellorar aínda máis a súa experiencia. Podemos utilizar algúns dos nosos servizos, actividades de lecer e outras ofertas que as persoas usuarias teñen á súa disposición e utilizar esta canle para realizar vendas adicionais.
Aínda que as vendas adicionais benefician ao noso aloxamento, debido a que podemos aumentar os ingresos, os servizos adicionais que ofrecemos poden tamén beneficiar ás persoas usuarias e mellorar a súa experiencia.
Tendo isto en conta, é importante que utilicemos a canle de comunicación de WhatsApp con prudencia e respectemos sempre a privacidade da clientela e identifiquemos os momentos oportunos.
Comunicarse informalmente
Aínda que a tecnoloxía de chatbot popularizouse para a comunicación en hoteis e outros aloxamentos, unha das principais vantaxes de WhatsApp é a oportunidade de ofrecer un toque humano e comunicarnos dunha forma máis informal, directa e persoal.
Con esta aplicación, as persoas hóspedes poden enviar mensaxes e recibir respostas case instantáneas de todas las personas integrantes do noso persoal. Isto significa que poderán facer calquera pregunta que teñan sobre o aloxamento, os servizos que ofrecemos e outros aspectos da súa estancia, sen necesidade de baixar a recepción ou facer unha chamada telefónica.
Ademais, WhatsApp permite que lles enviemos imaxes, o que pode mellorar as comunicacións ou mesmo enviar documentos importantes.
Xestionar as recensións
WhatsApp tamén pode axudarnos a mellorar a xestión de recensións. Recibir unha mala opinión na internet pode ter un efecto negativo na reputación en liña de calquera aloxamento, o que podería facer que outras persoas non reserven, pero dispoñer dunha canle directa coa clientela durante e inmediatamente despois da súa estancia pode axudar a evitar que isto ocorra.
Unha das formas de facer isto é utilizar WhatsApp para enviar automaticamente unha enquisa de satisfacción ás persoas aloxadas ao final da súa estadía, antes de que realicen o rexistro de saída. A resposta á enquisa do noso aloxamento pode permitirnos anticipar como a persoa hóspede pode falar sobre o noso aloxamento con outras persoas e que pode dicir respecto diso na internet.
Sen dúbida, a mellor estratexia de administración de recensións é asegurar que a nosa clientela teña unha estancia agradable na que ofrezamos un servizo excelente. Con todo, no caso de que recibamos unha valoración negativa na resposta á enquisa, podemos tentar corrixir desconformidades ou mellorar a súa experiencia, debido a que aínda non abandonou as instalacións. Isto podería marcar a diferenza entre unha recensión negativa na internet ou non.
Outras características para lembrar de WhatsApp e das que podemos sacar proveito para a nosa empresa turística son:
- Calquera persoa usuaria pode atopar no noso perfil de empresa información relevante como páxina web, localización e contacto.
- Con esta ferramenta podemos enviar mensaxes de ausencia ou peche de tempada.
- Podemos utilizar WhatsApp desde calquera computador, non só desde un teléfono móbil.
- Podemos vincular o perfil de WhatsApp Business á nosa páxina de Facebook.
WhatsApp ofrece moitas outras posibilidades máis que desde Smartpeme estaremos encantados de presentarche para que poidas sacar todo o partido a esta ferramenta tan áxil e útil na xestión da túa empresa turística. Igualmente manterémosche ao día sobre novidades e futuras actualizacións da aplicación como a posibilidade de realizar pagos a través da mesma, o que sen dúbida vai supoñer unha revolución nos pagos sen contacto.
Sonia Torres.
Asesora TurisTIC
Fonte: SmartPeme
Rexistro
« | Setembro 2023 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- SEO para e-commerce: Posiciona a túa tenda en liña en Google27 de setembro de 2023 12:00Máis información
- Redacta os textos da túa web ou tenda en liña para posicionarche en Google27 de setembro de 2023 17:00Máis información
- CHAT GPT e Stable Diffusion, aprende o seu funcionamento II28 de setembro de 2023 12:00Máis información
- WhatsApp Business para alugueiro vacacional28 de setembro de 2023 17:00Máis información
- Ciberseguridade, o Phishing02 de outubro de 2023 10:30Máis información
- Optimiza a túa canle de YouTube04 de outubro de 2023 11:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento