Actualidade

« Atrás

Mellora o impacto da tua web con Google Analytics

Data:  venres, 06 de setembro de 2019

A analítica web é unha ferramenta fundamental para calquera empresa que conte cunha páxina web de servizos ou tenda en liña. Axudarache a entender o comportamento dos usuarios, mellorar a súa experiencia de navegación e alcanzar os teus obxectivos. Tendo acceso e sabendo interpretar os datos de forma adecuada, tomarás tamén mellores decisións sobre as túas estratexias de márketing, podendo corrixir calquera acción practicamente en tempo real.  
 
A ferramenta máis utilizada e coñecida para analizar o tráfico web é Google Analytics, principalmente porque é gratuíta e dáche acceso a unha infinidade de datos moi interesantes organizados en catro grandes áreas de coñecemento: audiencia, adquisición, comportamento e conversións. E toda esta información ofrécese en diferentes métricas que poderás filtrar como as seguintes: 
  • usuarios
  • usuarios novos
  • sesións
  • número de sesións por usuario
  • número de visitas á páxina
  • páxinas por sesión
  • duración media da sesión
  • porcentaxe de rebote
Cruzando datos e pensando primeiro que é o que necesitas ou queres saber, é dicir, definindo os teus obxectivos, poderás obter información moi valiosa e chegar a conclusións interesantes que che axudarán nas túas estratexias dixitais. Se non estás moi seguro do que che ofrece esta ferramenta, podes ver, probar con esta conta de demostración.
 
Este sería un exemplo real das visitas por día que obtén a tenda en liña de Google Merchandise Store en Estados Unidos durante a semana do 26 de agosto ao 1 de setembro de 2019:
 
Datos de audiencia en Google Analytics: Quen visita o teu sitio web?
 
Neste apartado podes coñecer o perfil de quen visita o teu sitio web, con datos demográficos por sexo e idade, información xeográfica (desde onde se conecta), a tecnoloxía que utiliza para ver a túa web (que navegadores ou dispositivos móbiles utiliza), os seus intereses de compra ou cantos usuarios activos hai por día, semana, quincena ou mes. Nesta pantalla mostrámosche un exemplo do tipo de datos de audiencia que poderías coñecer sobre o teu sitio web:
 
 
Datos de adquisición: a través de que canles chegan ao teu sitio web?
 
Aquí é onde se obteñen datos sobre aquelas canles e fontes de tráfico que conducen aos usuarios cara á túa web. Coñecer se un usuario chega a través de motores de procura tipo Google, Yahoo ou Bing; ou vía outras canles como redes sociais, email, outras webs de referencia, anuncios de pago ou de forma directa, axudarache a coñecer que canles de márketing funciónanche mellor e con cales obtés máis conversións. Se, por exemplo, traballas o SEO na túa web, a túa canle de tráfico principal debería ser a "Procura orgánica". Este podería ser un exemplo de panel informativo con datos para analizar unha estratexia en motores de procura.
 
 
Ademais, se realizas campañas de pago con Google Ads ou tes unha conta en  Search  Console, poderás acceder a toda a información directamente desde esta sección en Google Analytics. Algo moi interesante para consultar todo desde unha mesma ferramenta. Igualmente, é aquí onde consultarías cantos usuarios visitan a túa web desde as redes sociais, podendo saber exactamente se é Facebook, Youtube ou Instagram o que máis usuarios web xérache. Se na túa estratexia dixital o que fas é email márketing, tamén poderás saber concretamente cantos usuarios chegaron á túa web grazas a ese correo electrónico que enviaches, cando tempo estiveron na túa páxina ou se compraron algo.
 
Comportamento: que información consulta un usuario na túa web? 
 
Unha vez que conseguiches atraer a un usuario á túa web, xa sexa de forma orgánica ou paga, o que máis che interesa saber é o seu comportamento: que fai, onde fai  clic, que le ou cantas páxinas visita por sesión. Desta forma poderás mellorar a súa experiencia de navegación ou saber, por exemplo, se estás a crear un contido útil e interesante. Moitas veces ocorre que escribes un artigo para o teu blogue que crees interesante, e logo analizando os datos decátasche que outro artigo no que non confiabas demasiado, tivo máis visitas. En definitiva, Google Analytics permitirache mellorar a túa estratexia de contidos. 
 
As métricas que deberías analizar sobre o comportamento do usuario é o número de páxinas vistas, a media de tempo que pasa un usuario na web e a porcentaxe de rebote (é dicir, se un usuario entra e vaise pola mesma páxina, sen interactuar). Ademais de analizar o contido do sitio, desde a sección de comportamento poderás saber o tempo que tarda en cargar cada unha das páxinas do teu sitio web; os termos de procura que utilizou un usuario no buscado interno da túa web para localizar contido. 
 
Conversións: a túa web é realmente unha ferramenta de venda, útil e que xera conversións?
 
Este é o dato máis interesante sobre unha páxina web, se queres realmente que a web sexa unha ferramenta e canle de márketing para o teu negocio. No apartado de conversións poderás coñecer se os obxectivos que definiches están a cumprirse ou non (visitas a unha páxina, visualizacións dun vídeo, solicitudes de orzamentos, realizar unha compra, etc.) e datos de comercio electrónico (número de transaccións, importe, produtos máis vendidos, prezo medio de pedido, etc.)
 
Para poder chegar a esta información é necesario configurar correctamente a túa conta de Google Analytics e instalar algúns códigos na túa tenda en liña.
 
Necesitas axuda? Asiste a algún de nosos obradoiros sobre Google Analytics ou solicita un asesoramento personalizado en calquera das no
 
Natalia Martínez
Asesora TIC SmartPeme
 

Fonte:  SmartPeme