Actualidade

« Atrás

A importancia do Inbound Marketing

Data:  venres, 02 de agosto de 2019

 
O Inbound Marketing é unha maneira moito máis efectiva de atraer, involucrar e compracer aos clientes. Son os contidos de calidade e a percepción por parte do cliente como un interlocutor cualificado, a que fai que este nos vexa como referencia á hora de tomar as súas decisións.
 
En primeiro lugar, debemos resaltar que o Inbound Marketing baséase en ofrecer valor aos consumidores e non tanto en conseguir vendas. Dunha maneira non intrusiva, facemos que sexan os consumidores os que se acheguen a nós na medida que os seus intereses ven reflectidos nos nosos contidos; ao contrario que o Outbound Marketing, no cal somos nós os que buscamos aos clientes 
 
Doutra banda, debemos consideralo como unha estratexia a longo prazo, onde se multiplican os activos da empresa. Mellora o índice de captación a longo prazo, a nosa base de datos faise máis ampla e de maior calidade, xérase un maior alcance e comunidade en torno á marca, mellora o SEO e o branding da empresa ao obter maior número de visitas e interaccións coa marca.
 
Hai que ter en conta os 5 puntos nos que se basea:
  • A atracción de tráfico: Para iniciar o proceso é necesario atraer un tráfico de usuarios que respondan o noso perfil de cliente ideal. Para conseguir o devandito obxectivo baseámonos en técnicas como o SEO, o márketing de contidos ou as redes sociais.
  • A conversión: Unha vez conseguido o obxectivo de que o usuario chegase ao noso sitio, debemos conseguir obter os seus datos para converterse en Lead (o lead ou rexistro é unha oportunidade de venda, un usuario que nos proporcionou os seus datos a través dun formulario e que pasa a formar parte da nosa base de datos, e que, por tanto, aceptou as nosas políticas de privacidade)  e seguir recibindo información. O obxectivo será incorporarlle a nosa BBDD.
  • A automatización do márketing: baséase en sistematizar o proceso polo cal nos comunicamos cos leads para transformalos en clientes. Para iso, podemos usar técnicas como:
  1. O lead scoring: baséase en deseñar un sistema de avaliación que nos permita valorar obxectivamente as probabilidades de que un lead convértase en cliente.
  2. O lead nurturing: baseándonos na puntuación obtida e as características do lead, deseñamos unha serie de fluxos automáticos para enviar información relevante aos contactos en función das súas necesidades.
  • A fidelización: Debemos ir máis aló de converter o lead en cliente, e facer que este permaneza connosco o maior tempo posible. Para iso recorreremos a estratexias de fidelización, como as newsletters, ou os incentivos promocionais.
  • A análise: Teremos que definir aqueles KPI ou indicadores clave para lograr a nosa estratexia e comprobar se está a ser efectiva. Para iso, debemos establecer controis periódicos que nos permitan reaxustar a nosa estratexia para conseguir os mellores resultados.
Pero para que a metodoloxía do Inbound Marketing funcione, debemos establecer un paso esencial: definir o Buyer Persoa. No seguinte artigo da semana que vén explicámosvos como crealo. Non volo podedes perder! 
 
Jose Luis Taboada
Asesor TIC SmartPeme
 

Fonte:  SmartPeme Pontevedra