A importancia do channel manager para os motores de reserva - Actualidade
Actualidade
« Atrás
A importancia do channel manager para os motores de reserva
Data: venres, 26 de xullo de 2019

Os motores de reservas convertéronse en imprescindibles co aumento das reservas feitas en liña e a necesidade dos usuarios de poder reservar e ter confirmación inmediata do seu reserva. É o software necesario para poder confirmar reservas a través de internet.
Estas ferramentas facilitan aos viaxeiros unha experiencia de reserva fácil, rápida e en calquera momento. Permítennos facer ou recibir reservas as 24 horas do día, os 7 días da semana e converten a nosa páxina web nunha plataforma interactiva de vendas.
Hoxe en día dispoñemos de motores de reservas adaptados para a venda das túas habitacións, apartamentos, vivendas turísticas, actividades, paquetes turísticos, circuítos, etc e poden inserirse na túa páxina web ou tamén desde terceiras páxinas nas que che promocionas, como redes sociais ou metabuscadores.
Pero, cales son as principais vantaxes de dispoñer dun motor de reservas integrado na páxina web da nosa empresa turística? Destacan:
- Os nosos clientes poderán facer reservas en calquera momento e desde calquera lugar.
- Aforro de tempo, tanto na atención ao cliente como na xestión de reservas
- Mellora na xestión de cobranzas.
- Mellora do rendemento.
- Incremento da venda directa fronte a venda a través de intermediarios online.
Con todo, a oferta turística cada vez é máis variada e tamén son cada vez máis os portais en liña nos que comercializamos os nosos produtos, polo que a recado imos precisar un channel manager.
O channel manager é unha ferramenta informática que permite centralizar toda a túa oferta turística nun mesmo punto. Desde un único lugar, o empresario turístico xestionará todas as súas canles de distribución, así como a súa páxina web e o seu motor de reservas. Deste xeito, terás un control exacto das túas reservas e do teu inventario sen risco de erro.
O channel manager permitirache vender os teus produtos en moitas plataformas diferentes sen que teñas que acudir a cada unha delas cada vez que un cliente faga unha reserva. É, en definitiva, unha ferramenta que centraliza e sincroniza a venda de todos os teus produtos. Dispoñer dun motor de reservas e un channel manager pode, en definitiva, facer que a túa empresa atraia máis turistas aos que lles será máis fácil ter dispoñibilidade e facer unha reserva dunha maneira áxil e segura.
Asesora TurisTIC
Fonte: SmartPeme
Rexistro
« | Maio 2025 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- Iniciación ao SEO I: conceptos, palabras clave e primeiros pasos22 de maio de 2025 12:00Máis información
- Presenza en Internet e técnicas SEO22 de maio de 2025 17:00Máis información
- Marca persoal e reputación dixital23 de maio de 2025 12:00Máis información
- IA como ferramenta de márketing26 de maio de 2025 11:00Máis información
- Apps para axendar citas no teu negocio27 de maio de 2025 12:00Máis información
- Fotografía de produto para o teu E-commerce y Redes Sociales27 de maio de 2025 17:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento