Actualidade

« Atrás

A importancia do channel manager para os motores de reserva

Data:  venres, 26 de xullo de 2019

 
Os motores de reservas convertéronse en imprescindibles co aumento das reservas feitas en liña e a necesidade dos usuarios de poder reservar e ter confirmación inmediata do seu reserva. É o software necesario para poder confirmar reservas a través de internet.
 
Estas ferramentas facilitan aos viaxeiros unha experiencia de reserva fácil, rápida e en calquera momento. Permítennos facer ou recibir reservas as 24 horas do día, os 7 días da semana e converten a nosa páxina web nunha plataforma interactiva de vendas.
 
Hoxe en día dispoñemos de motores de reservas adaptados para a venda das túas habitacións, apartamentos, vivendas turísticas, actividades, paquetes turísticos, circuítos, etc e poden inserirse na túa páxina web ou tamén desde terceiras páxinas nas que che promocionas, como redes sociais ou metabuscadores. 
Pero, cales son as principais vantaxes de dispoñer dun motor de reservas integrado na páxina web da nosa empresa turística? Destacan:
  • Os nosos clientes poderán facer reservas en calquera momento e desde calquera lugar.
  • Aforro de tempo, tanto na atención ao cliente como na xestión de reservas
  • Mellora na xestión de cobranzas.
  • Mellora do rendemento.
  • Incremento da venda directa fronte a venda a través de intermediarios online. 
Con todo, a oferta turística cada vez é máis variada e tamén son cada vez máis os portais en liña nos que comercializamos os nosos produtos, polo que a recado imos precisar un channel  manager.
 
O channel  manager é unha ferramenta informática que permite centralizar toda a túa oferta turística nun mesmo punto. Desde un único lugar, o empresario turístico xestionará todas as súas canles de distribución, así como a súa páxina web e o seu motor de reservas. Deste xeito, terás un control exacto das túas reservas e do teu inventario sen risco de erro. 
 
O channel  manager permitirache vender os teus produtos en moitas plataformas diferentes sen que teñas que acudir a cada unha delas cada vez que un cliente faga unha reserva. É, en definitiva, unha ferramenta que centraliza e sincroniza a venda de todos os teus produtos. Dispoñer dun motor de reservas e un channel  manager pode, en definitiva, facer que a túa empresa atraia máis turistas aos que lles será máis fácil ter dispoñibilidade e facer unha reserva dunha maneira áxil e segura.
 
Asesora TurisTIC

Fonte:  SmartPeme