Actualidade

« Atrás

A humanización como parte fundamental do modelo de negocio

Data:  xoves, 18 de xuño de 2020

 
Hoxe en día, a sociedade puxo en valor a esencia do humano. Como membros dunha comunidade, as persoas participamos en infinidade de accións solidarias nas que as empresas tamén toman partida.
 
Para iso, imos falar do modelo H2H (Humano a Humano), desenvolto por Bryan Kramer. Este modelo céntrase na persoa usuaria e nel entra en xogo a dimensión máis social das empresas, buscando estreitar lazos coa clientela co obxetivo de que as experiencias que as persoas viven connosco sexan únicas, xa sexa desde o punto de vista da satisfacción que perciben por facer uso dos nosos servizos ou como unha achega de valor único a través dos nosos produtos. 
 
Ata o de agora, os dous modelos comunicativos máis coñecidos que caracterizaron nos últimos tempos ao márketing son o B2B (Negocio a Negocio) e o B2C (Negocio a Consumidor). Este último tivo como fin a distinción dos segmentos de público para orientar os esforzos da marca de forma máis eficaz, pero incorrendo nunha linguaxe demasiada próxima ao obxectivo de venda e non ao sentimento de beneficio que lle imos a proporcionar ao noso target.
 
A natureza social do ser humano, que é a cal fai que queiramos sentirnos parte dunha comunidade e pola cal somos capaces de tomar partido por aquilo que nos emociona e xéranos connotacións positivas e satisfactorias, fai que contribúa a xerar un engagement ou compromiso coa marca.
 
Por iso é cada vez máis importante que arroupemos á nosa marca cunha identidade social, onde a clientela, como centro de atención, reciba toda a nosa proposta de valor coa máxima calidade posible e sempre cubrindo as súas expectativas. 
 
Se como empresa somos congruentes coas nosas ideas, e actuamos conforme a estas, haberá persoas que se identifiquen connosco, que nos respecten e confíen en quen somos e o que facemos. Seremos capaces de crear vínculos emocionais, xeraremos lealdades máis aló do momento actual. 
 
Para iso, faremos uso do márketing H2H, onde se busca a través dunha linguaxe próxima e unha mensaxe personalizada, chegar a crear unha proximidade e intimidade co noso público obxectivo, onde pretendemos inspirar e á vez educar en valores sociais e solidarios e con iso lograr que o público ao que nos diriximos poida formar parte da nosa comunidade.
 
O sentir humano é o que finalmente prevalece, por encima doutras moitas consideracións, que ata o de agora parecían inmutables.
 
Por iso, un factor fundamental neste proceso é ter conciencia do que lle preocupa ao noso target. Debemos facerlles partícipes a través das súas opinións. Usaremos as RRSS como canle de escoita e de diálogo onde exista un feedback que nos permita clasificar a estas persoas en función das súas necesidades.
 
Posteriormente, tentaremos cubrir ese limiar de inquietude ou expectativa creando algo único e diferenciador, que contribúa a que a nosa marca sexa recoñecida no sector como unha entidade que se preocupa polos valores sociais e faise referente no mercado polo seu enxeño, capacidade e sintonía coa sociedade.
 
 
José Luis Taboada
Asesor SmartPeme

Fonte:  SmartPeme