Actualidade

« Atrás

Instagram para empresas, por que deberías ter unha conta nesta rede social

Data:  venres, 13 de setembro de 2019

 
A día de hoxe, a presenza en liña para un negocio é unha obrigación se se desexa cumprir coas estimacións de vendas. A páxina web ou tenda en liña, a publicidade en buscadores e as redes sociais introducíronse na rutina de traballo do emprendedor e autónomo como unha tarefa diaria máis.
 
Segundo "O estudo anual das redes sociais" publicado polo  IAB  Spain en 2019, o 54% da poboación española ten presenza en Instagram, a rede social que máis creceu en uso no último ano, ademais de ser a rede social que máis aumentou a frecuencia de visita. Doutra banda, o 80% de usuarios seguen a unha marca co seu perfil persoal, así como un 30% adquiriu un produto descuberto en Instagram. 
 
#Ante estas cifras tan rotundas, unha marca debe exporse seriamente se debe ter presenza en Instagram ou non. As persoas nesta rede social están máis abertas a conectarse coas marcas e a interactuar con elas, polo que podemos dicir que Instagram converteuse nunha porta de entrada máis ao noso negocio, aberta as 24 horas do día.
 
Á hora de xestionar unha conta corporativa en Instagram, o primeiro paso que debemos de dar é asegurarnos de configurala como perfil de empresa e conectala á páxina de Facebook. Esta  sincronización permitiranos incorporar funcións tan relevantes como a tenda de Instagram, unha utilidade que permite subir unha imaxe con produtos etiquetaxes, e mediante un só  click pódese acceder á compra directa na tenda  online.  
 
A clave de Instagram é o aspecto visual, polo que unha boa fotografía éo todo para alcanzar os obxectivos marcados. Tampouco debemos de esquecernos dos vídeos, que deberán ser de elaboración propia para mostrar os nosos produtos ou servizos. Con eles poderemos xerar tanto contido para a galería principal como contido efémero, é dicir aquelas publicacións que só duran 24 h, as coñecidas como  tories. 
 
Os  hashtags en Instagram teñen moita importancia, xa que nos permiten  segmentar ao noso público obxectivo, chegar mellor a eles segundo os seus intereses e sobre todo pertencer a unha comunidade cuns valores determinados. Para iso debemos utilizar os  hashtags máis apropiados e aqueles con os que queremos que se relacione a nosa marca. Este tipo de publicación tamén se adoita aplicar á hora de crear concursos, co fin de crear presenza de marca por unha banda, e polo outro, o de filtrar aos participantes que poden optar ao premio se cumpren os requisitos marcados.
 
Actualmente Instagram é a rede social que presenta o maior crecemento de usuarios e tempo de navegación, así como tamén se converteu na mellor valorada para interactuar as marcas co seu público obxectivo. É unha rede social moza e cun potencial enorme para as empresas que realmente saben xestionala cunha boa estratexia de contidos. 
 
En Smartpeme axudámosche a entender mellor esta rede social cos nosos cursos, así como a crear unha estratexia de contidos acorde ás túas necesidades e a maneira de realizar as mellores fotografías e vídeos para nutrir as túas publicacións.
 
Non o deixes pasar e inscríbete nos obradoiros de Instagram que temos este mes na rede SmartPeme:
 
17 de setembro.  Apps de edición en Ponteareas ou todo o que precisas saber sobre as Stories en Lalín
19 de septiembre: Cómo utilizar Instagram para empresas en Ponteareas e Stories en Vigo
24 de septiembre: Vende os teus produtos en Facebook e Instagram na oficina de Cambados
 
Laura Carrera 
Asesora TIC SmartPeme
 

Fonte:  SmartPeme