Actualidade

« Atrás

Incrementa as reservas do teu aloxamento a través das axencias de viaxe en liña (OTAs)

Data:  venres, 11 de xuño de 2021

 
Maximizar a demanda de habitacións é clave na xestión de ingresos e o éxito comercial a longo prazo de calquera aloxamento e as axencias de viaxes en liña ou OTAs poden ser ideais para logralo. Con todo, é necesario coñecemento sobre o seu funcionamento, estratexia e esforzo constante para que as persoas propietarias de aloxamentos, os especialistas en márketing e os revenue managers poidan sacarlles o máximo partido. 
 
OTA significa axencia de viaxes en liña e refírese a un sitio web ou plataforma en liña que permite á clientela comprar produtos ou servizos relacionados con viaxes como, por exemplo: paquetes vacacionais, reservas de hotel, billetes de avión, reservas de actividades, alugueiro de coches, etc. As OTA teñen un funcionamento similar ás axencias de viaxes físicas ou tradicionais, aínda que con máis opcións de autoservizo para a persoa usuaria e con dispoñibilidade 24/7. 
 
Unha OTA funciona como unha ligazón entre provedores e clientela, vendendo habitacións de hotel e outros produtos de viaxe en nome de terceiros. Algúns dos exemplos máis populares de OTA inclúen Expedia, Booking. com, Hotels. com e Airbnb. 
 
As axencias de viaxes en liña son importantes porque permiten que os aloxamentos se comuniquen con clientela que, doutro xeito, estarían fóra do seu alcance. Desde a perspectiva do cliente, unha OTA tamén serve como unha plataforma de viaxes integral, o que lles permite atopar hoteis, organizar voos, ler recensións, comparar prezos e facer reservas de hoteis, todo desde unha única localización. Isto fai que as OTA teñan un uso masivo na actualidade e é importante que os aloxamentos teñan presenza naqueles lugares onde a nosa clientela potencial fai a súa procura. 
 
Os aloxamentos que figuran nos sitios web das OTA tamén poden beneficiarse do que se coñece como "efecto Billboard" ou "efecto carteleira". Isto refírese ao feito de que as OTA poden proporcionar dalgunha forma publicidade, facendo que as persoas usuarias coñezan os aloxamentos na súa plataforma. Despois de coñecelo, as persoas usuarias poidan decidir buscar ese hotel ou casa rural e, talvez, mesmo facer unha reserva directa a través do sitio web do propio aloxamento de forma directa. 
 
As OTA son claves na canle de distribución na actualidade e estes son algúns puntos importantes para incrementar nosas reservas a través delas: 
 
  • Atopa a combinación de OTAs correcta, de modo que consigamos alcanzar ao noso público obxectivo. É necesario tomarse o tempo para investigar diferentes OTAs e ter presenza nas adecuadas, así como xestionar a distribución para optimizar tanto os ingresos como as ganancias do noso aloxamento. 
  • Utiliza un Channel Manager. Un channel Manager é un software ou programa que permite administrar diversas canles de distribución desde un punto central e ademais sincroniza dispoñibilidade e prezos. Isto pode axudarnos a evitar situacións nas que necesitemos acceder a cada OTA individualmente para facer axustes en tarifas ou dispoñibilidade de habitacións co que aforraremos tempo e evitaremos erros. Isto tamén nos pode axudar a ter unha estratexia de prezos moito máis dinámica e fai que sexa moito máis fácil responder os picos ou caídas na ocupación do noso aloxamento.
  • Usa fotografías de calidade e impactantes. Unha imaxe vale máis que mil palabras cando se trata de vender o noso aloxamento a través de internet. As fotografías de alta calidade poden axudarnos a causar unha excelente primeira impresión e darnos a oportunidade de resaltar claramente o que o noso aloxamento pode ofrecer. Identifica os aspectos máis destacados do teu aloxamento e tenta tomar fotografías que mostren á xente gozando del.
  • Coida a descrición do teu aloxamento. É importante facer que o noso aloxamento destaque e detallar a descrición debido a que as persoas usuarias das plataformas en liña consultan varios establecementos. Ademais de promocionar as súas calidades mediante fotografías a descrición xoga un papel crave. Indica claramente o tipo de aloxamento e a que público diríxese por exemplo familias, grupos, parellas, etc. Fala sobre puntos de interese, atraccións próximas e resalta o feito de que ti aloxamento ofrece fácil acceso a elas.
  • Coñece á túa competencia. O sector do aloxamento é moi competitivo e é probable que os nosos principais competidores rivalicen pola mesma clientela nas mesmas OTA. Por esta razón, é importante tomarse o tempo para coñecer a competencia e saber o que ofrecen á clientela.
  • Prezo correcto no momento adecuado. Adoptar a estratexia de prezos correcta é crucial para aumentar as reservas de hoteis a través das OTA, e é importante que teñamos o prezo correcto no momento adecuado. Dous das principais estratexias de prezos implican establecer os seus prezos en función da demanda e manter a paridade de prezos en todas as canles de distribución. A paridade de prezos (as mesmas tarifas para a mesma habitación en todas as canles de distribución, incluída nosa propia web) é esencial para ser aceptado nalgunhas OTA, pero habemos de ter en conta ao establecer a tarifa estándar, que diferentes OTA cobran diferente comisión.
  • Aproveita as oportunidades de promoción de OTA. Saca partido das ferramentas de márketing que as viaxes en liña ofrecen como promocións, descontos, pagar unha comisión máis alta a cambio dunha maior visibilidade, etc. Isto pode ser especialmente importante durante os períodos de baixa demanda, onde asegurarse de que as habitacións estean ocupadas convértese na principal prioridade. 
  • Xestiona as recensións de hóspedes. Unha gran cantidade de clientela len as recensións en liña antes de facer unha reserva e son un elemento crave no momento de decisión de compra. Unha boa valoración das persoas hóspede axuda a un bo posicionamento nos resultados de procura dentro da OTA polo que é esencial dedicar tempo á xestión das recensións das persoas hóspede. Debemos ofrecer unha excelente experiencia ao cliente e alentar aos nosos hóspedes para deixar comentarios, así como dedicar tempo para responder os comentarios e asegurarnos de manter actualizada toda a información sobre o noso aloxamento nas OTAs para axustar as expectativas.
  • Revisa continuamente os resultados. É necesario ter unha idea clara de como é o desempeño do noso aloxamento nas diferentes canles, que vai ben e onde hai marxe de mellora. É necesario avaliar os resultados e facer axustes aos prezos cando sexa conveniente. Presta atención a que OTAs funcionan ben para o teu aloxamento e cales non xeran o retorno adecuado. Realiza un seguimento da métricas clave e asegúrache de valorar oportunidades novas ou alternativas existentes no mercado.
O papel das axencias de viaxe en liña, as OTAs, volveuse cada vez máis vital na era dixital, pois as persoas recorren a Internet en busca de consellos de viaxe e para facer os seus reservas. Existen innumerables OTAs no mercado e isto pode dificultar saber por onde empezar ou cales son as máis adecuada para chegar ao noso público obxectivo e desde Smartpeme podemos asesorarche para que atopes as adecuadas.
 

Sonia Torres

Asesora TurisTIC

Fonte:  SmartPeme