Fidelizar ao consumidor educándolle para mellorar a ciberseguridad - Actualidade
Actualidade
« Atrás
Fidelizar ao consumidor educándolle para mellorar a ciberseguridad
Data: xoves, 01 de xuño de 2017
Na loita contra o delito cibernético os expertos consideran ao consumidor como o talón de Aquiles dos sistemas de seguridade. As empresas poden aproveitar esta realidade se forman unha alianza cos seus clientes. Ademais de diminuír a incidencia da fraude cibernético, pode multiplicar o número de interaccións entre o provedor e o consumidor que, que segundo a última investigación de Affinion O Consumidor Conectado, pode conducir a un maior compromiso e fidelización.
http://www.relacioncliente.es/fidelizar-consumidor-con-ciberseguridad
Fonte: Relación Cliente
Rexistro
«
Febreiro
2021
»
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
-
Covid e ciberseguridade en 202101 de marzo de 2021 18:00Máis información
-
Novas ferramentas de Instagram para turismo02 de marzo de 2021 11:00Máis información
-
Desenvolve a túa propia estratexia de email márketing03 de marzo de 2021 18:00Máis información
-
Impresión 3D VIII – Axustes de impresora04 de marzo de 2021 12:00Máis información
-
Grava e edita co teu teléfono móbil: Inshot08 de marzo de 2021 18:00Máis información
-
O teu plan de márketing dixital paso a paso09 de marzo de 2021 12:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento