Fidelizar ao consumidor educándolle para mellorar a ciberseguridad - Actualidade
Actualidade
« Atrás
Fidelizar ao consumidor educándolle para mellorar a ciberseguridad
Data: xoves, 01 de xuño de 2017
Na loita contra o delito cibernético os expertos consideran ao consumidor como o talón de Aquiles dos sistemas de seguridade. As empresas poden aproveitar esta realidade se forman unha alianza cos seus clientes. Ademais de diminuír a incidencia da fraude cibernético, pode multiplicar o número de interaccións entre o provedor e o consumidor que, que segundo a última investigación de Affinion O Consumidor Conectado, pode conducir a un maior compromiso e fidelización.
http://www.relacioncliente.es/fidelizar-consumidor-con-ciberseguridad
Fonte: Relación Cliente
Rexistro
«
Abril
2021
»
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
-
Como utilizar Instagram para promover a túa empresa II20 de abril de 2021 12:00Máis información
-
Xestión e comercialización de vivendas e apartamentos turísticos21 de abril de 2021 11:00Máis información
-
Blockchain: a tecnoloxía que pode cambiar o mundo22 de abril de 2021 12:00Máis información
-
Crea unha páxina profesional con WordPress II22 de abril de 2021 18:00Máis información
-
Márketing sostible27 de abril de 2021 12:00Máis información
-
Vende os teus produtos enFacebook e Instagram28 de abril de 2021 12:00Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento