Actualidade

« Atrás

Dez ferramentas gratuítas que che axudarán no posicionamento SEO da túa páxina web

Data:  martes, 30 de outubro de 2018

Hoxe en día, unha boa estratexia de marketing dixital é a clave para que o noso negocio online despegue e incremente as súas vendas substancialmente. Como vivimos nunha sociedade sobre exposta a millóns de marcas, anuncios e produtos moi similares, é moi importante ter un valor diferencial para conquistar á audiencia e acábese decantando por nós.

Anteriormente, a calidade do produto ou o servizo postventa eran algúns dos elementos diferenciadores á hora de facer a compra, pero a día de hoxe fixámonos máis nas tendencias, as redes sociais ou o posicionamento en buscadores como impulso necesario á hora de tomar a decisión de compra.

Dispoñer dunha páxina web ou tenda online fíxose completamente indispensable no século  XXI, polo que traballala correctamente do mesmo xeito que as redes sociais terá como resultado un bo posicionamento en buscadores. A continuación detallamos dez ferramentas totalmente gratuítas que nos axudarán a mellorar os parámetros necesarios para aparecer nos primeiros resultados de procuras de Google:

  1. Google  Search  Console. Creada polo propio buscador, permíteche coñecer a saúde SEO da túa web, ver as penalizacións, erros de rastrexo (así como tamén eliminalos), quen che enlaza, enviar o  SiteMaps…
  2. Google  Page  Speed  Insights. É a maneira máis fiable para coñecer se a túa web está ben optimizada en canto a velocidade e rendemento.
  3. Mobile Friendly Test. Esta ferramenta permítenos comprobar se a nosa web está ben deseñada para dispositivos móbiles como  smartphones e  tablets. Isto é moi importante xa que Google decidiu non mostrar as páxinas webs que non sexan  responsive nos devanditos dispositivos.
  4. Keyword  Planner. É realmente útil para examinar as tendencias de procura, organizar campañas de PPC (pago por clic) pero sobre todo para establecer as nosas palabras clave básica e definir nosas keywords long tail.
  5. SEMrush. Coa finalidade de investigar aos teus competidores, esta ferramenta móstrache as palabras clave coas que os teus competidores están a chegar á audiencia.
  6. Woorank. Aínda que é unha ferramenta de pago, ten moitas funcións gratuítas realmente interesantes que che permiten optimizar o contido e mellorar o posicionamento en buscadores mediante arquivos robots. txt,  sitemaps, etc.
  7. Ahref. Con só rexistrarnos teremos información sobre como obter máis tráfico de procura en Google ou desde onde se están enlazando a nosa web.
  8. Kwfinder.  É unha das mellores ferramentas existentes para buscar palabras clave long tail, algo básico para elixir a mellor estratexia e ter vantaxe con respecto á competencia en materia de SEO.
  9. Onpage. org. É un software moi potente que conta con diferentes ferramentas para mellorar o SEO da nosa páxina web como a optimización técnica, monitoraxe de palabras clave, optimización de contidos e análises por páxinas entre outros.
  10. MOZ. Facilítanos información e trucos prácticos para o SEO en html, analiza o perfil de ligazóns de calquera páxina web, indícanos se hai cambios en Google e como nos poden afectar…

En resumo, se queres facer que a túa páxina web destaque grazas ao posicionamento SEO non esquezas utilizar as ferramentas anteriormente citadas para poder obter os mellores resultados e así aumentar o número total de vendas.

Fonte:  SmartPeme