Actualidade

« Atrás

Debería engadir un blog á miña web?

Data:  martes, 21 de marzo de 2017

Unha das primeiras cousas que os propietarios de pequenas empresas descobren cando tentan pescudar como mellorar o SEO son os blogs. Unha das preguntas máis comúns é, "debería engadir un blog ao meu sitio?"

Os blogs gañáronse unha reputación por ter o potencial para incrementar o noso ránking SEO, pero é importante entender o que fai un blog, e cando axuda realmente a conseguir ese fin.

Que é un blog, exactamente?

Un blog é como un caderno de bitácora, cunha colección de artigos que xeralmente aparecen en orde cronolóxica inversa - é dicir, as mensaxes máis recentes aparecen primeiro-.

Na súa orixe, seguían ese concepto de forma moi literal, sendo xeralmente similares a diarios persoais. Con todo a súa popularidade foi á súa vez acompañada dunha dilución do concepto orixinal, e na actualidade non só persoas, se non tamén calquera clase de organización, pode facer uso da ferramenta.

O que actualmente diferencia un blog dunha simple sección de noticias nunha web, é a importancia que o visión persoal ten nos primeiros. Mentres que nunha sección de noticias o obxectivo primordial é informar (Aínda que sexa sobre produtos ou servizos), nun blog espérase atopar tamén a opinión do autor sobre os temas que se traten. E non só espérase; é aí onde está o valor do blog.

Así que un blog non é un lugar onde directamente promocionarnos. É un lugar desde o que comunicar. Desde o que axudar aos nosos lectores, desde onde compartir pensamentos con eles, e no proceso, demostrar que sabemos do que falamos, aumentando a nosa credibilidade.

Por que un blog pódenos axudar co SEO?

O usuario tradicional ha pasado a ser un usuario ou cliente potencial que no 99% das ocasións que entra a un sitio novo non compra a primeira vez. Necesitamos xerar confianza co usuario. Para iso debemos ofrecerlles canles onde poder escoitar as súas necesidades e atender ás súas demandas.

Un blog é un lugar onde imos crear marca e desde onde nos imos a dirixir a un segmento de mercado determinado. Teremos máis contido - especialmente dirixido e optimizado- e ofrécenos a posibilidade de impulsar o noso posicionamento nos motores de procura xerais, dando lugar a máis vendas.

O Blog o que vai conseguir é mellorar a nosa visibilidade online.  Ademais de situarse como resposta a un maior número de procuras, isto terá un efecto positivo na nosa reputación online.

Con tempo e esforzo, é posible establecerse como unha autoridade no noso sector, e esa mellora na nosa reputación afectará positivamente ao noso negocio, facéndonos gañar tráfico web e aumentando as posibilidades de que os usuarios depositen a súa confianza en nós.

José Luis Taboada Fernández

Asesor TIC SmartPeme

Enxeñeiro informático

Fonte:  SmartPeme