Actualidade

« Atrás

Como podo organizar a miña empresa na nube

Data:  xoves, 07 de abril de 2016

 
Desde que internet entrou a formar parte das nosas vidas converteuse nunha gran aliada á hora de administrar unha empresa, xa que atoparemos nela unha infinidade de aplicacións web deseñadas para mellorar e facer máis fácil a vida a persoas emprendedoras, persoal traballador autónomo, profesionais e empresariado.
Neste artigo quero mencionar unha selección de aplicacións web que poden ser de grande utilidade para xestionar a nosa empresa. A maioría delas conta con versións gratuítas ou coa posibilidade de probalas durante un tempo sen ningún custo adicional.
O primeiro apartado que imos ver é o de "almacenamento na nube":
O almacenamento na nube é un servizo que nos proporciona un repositorio de arquivos que permite almacenar información que consideramos de valor e compartila con outros usuarios e usuarias. Isto permítenos usalo tanto se traballamos en equipo como de maneira individual, ofrecéndonos ademais un respaldo como copia de seguridade ante a posible perda de datos.
Dropbox é unha das opcións que inicialmente nos dá 2 GB de espazo gratuíto pero co uso podemos ir conseguindo espazo adicional ao convidar a outro usuariado ou aproveitar algunhas das ofertas que se van lanzando. Usando Dropbox poderemos manter sincronizados os nosos equipos para que teñan sempre accesible a mesma información e se alguén modifica un arquivo os cambios propagaranse a todas as usuarias e usuarios que compartan os mesmos cartafoles de información.
Google Drive é outra opción que, do mesmo xeito que Dropbox, nos ofrece un espazo de almacenamento na nube de ficheiros con 15 Gb gratuítos pero a gran vantaxe respecto da anterior é o valor engadido que nos proporcionan as Google Drive Apps. Ofrece aplicacións ofimáticas na nube, todas accesibles desde o noso navegador, (procesador de textos, folla de cálculo,…), é o que se denomina xestión de documentos: Google Docs.
Outra ferramenta útil é Evernote, unha aplicación de toma de notas dispoñible para instalar no noso escritorio de PC e en dispositivos móbiles Android, Windows Phone ou iOS. Funciona como un caderno de notas onde apuntar ideas, lembrar cousas, gardar ligazóns de sitios web interesantes etc. Sincronízase automaticamente a través de internet.
Outro capítulo que hai que considerar é o Email Marketing. Cada día dámonos máis de conta da importancia de manter a comunicación cos nosos clientes e clientas; e aínda que as empresas adoiten inclinarse ultimamente cara as redes sociais, os boletíns de información seguen sendo un recurso moi útil para facer chegar as nosas ofertas ou novidades. Deste xeito, a nosa clientela ten a nosa marca presente, por exemplo á hora de localizar un provedor de servizos ou un produto que lles interese. Para iso debemos ter a nosa estratexia de márketing por correo electrónico ben definida e posteriormente elixir a ferramenta adecuada. Como suxestión: MailChimp e Benchmark Mail.
MailChimp ten unha interface intuitiva e deseño atractivo, personalización da aparencia e contido do correo: cabeceira, título, botóns sociais... E dispón de persoais dispoñibles para a súa adaptación. Permite monitorar o resultado da campaña (aperturas, clics, lugar do clic, baixas…) e manter diferentes listas de subscritoras e subscritores para segmentalos (clientela/leads, antigüidade na lista, sexo, localización xeográfica, idade…).
Benchmark ten como características estar dispoñible en castelán, a conta gratuíta que permite ata 2.000 subscricións e 14.000 envíos de correo electrónico. Ademais, permite monitorar o resultado da campaña (aperturas, clics, lugar do clic, baixas…) e inclúe persoais predeterminadas para personalizar. 
Outro elemento para axudar a mellorar a nosa interacción ou modelo de negocio é o streaming: Google+ Hangouts.
O streaming converteuse nunha gran ferramenta de interacción entre marcas e clientela, e con Google+ Hangouts podes transmitir en vivo o que desexes usando a tecnoloxía de Youtube . Por exemplo, permítenos gravar unha clase maxistral, reunión ou relatorio en tempo real e posteriormente incorporala á canle Youtube. Tamén nos permite realizar unha videoconferencia.
Atendendo a este capítulo de videochamadas , Skype é outro referente.
Skype é un software responsive, que nos permite realizar videochamadas e aforrar grandes cantidades de diñeiro na partida de comunicacións da nosa empresa. É fácil de usar e con grandes funcionalidades. A plataforma ofrece plans que se axustan segundo as necesidades da nosa empresa.
Existen outras moitas ferramentas útiles para a nosa análise web, as nosas redes sociais, a nosa SEO… Todo iso fai do mundo da internet e as súas posibilidades un aliado estratéxico á hora de moldear e actualizar o noso negocio adaptándoo á demanda real de cada momento.
 
José Luis Taboada Fernández
Asesor TIC do CPAE 2.0
Enxeñeiro informático

Fonte:  CPAE