Actualidade

« Atrás

Aspectos a ter en conta ao crear o teu logotipo en Canva

Data:  venres, 15 de xaneiro de 2021

Cando empezamos coa nosa empresa, normalmente non lle damos o valor suficiente á nosa marca, e a súa consecuente creación do logotipo. Isto comeza a dar problemas cando avanzamos como empresa e o noso logotipo non está adaptado "tecnicamente" para unha boa construción da identidade visual.
 
Falamos noutros artigos como "A importancia da identidade de marca para a túa empresa" de que unha identidade de marca non só consta do logotipo, consta de moitos factores, desde as cores, o tipo de letra, o márketing activo que realizamos, a estética da fotografía, ata o estilo da nosa web. Pero o punto de partida sempre é o noso logotipo, é ese elemento que ten que captar ao noso público obxectivo cunha soa mirada, esa primeira impresión que transmitirá a nosa marca e que despois usaremos en múltiples soportes en liña e offline (tarxetas de visita, web, redes sociais, cartelería, publicidade).
 
Tendo en conta todas as aplicacións e soportes onde debe ir colocado o noso logotipo… Entendes agora a importancia de construílo ben desde cero? Evitaranos problemáticas que non poderemos solucionar nun futuro.
Imos esquecer do concepto transmitir, e ímonos a enfocar nos aspectos técnicos dun logotipo e que aspectos debemos ter en conta para crear un logotipo correcto ao 100% se o queremos facer con Canva.
 
Liberdade creativa: Se o noso logotipo vai ser sinxelo, quizais Canva podería servirnos, pero cando queremos ir "máis aló" e crear algo novo, deseñar desde cero, facer algo orixinal ou único, aí é cando comezamos a ter problemas. Debemos ter en conta que os elementos que atopemos en Canva (ou en bancos gratuítos, xa sexa de vectores, iconos…) sempre van poder ser utilizados por outras persoas.
 
O primeiro que nos quita Canva é esa creatividade e poder ser únicos.
 
 Se queremos algo totalmente orixinal teremos que recorrer a unha persoa que poida modificar ou teña recursos para crear un logotipo desas características (acudir a unha persoa deseñadora gráfica).
 
 
Pola contra podería ocorrer que, ou ben nos copien o logotipo, ou que sexa tan similar que quede claro que o sacamos dunha plataforma gratuíta (o cal non ten nada de malo, pero non é único, nin orixinal).
 
Tamaños de arquivos: Cando comezamos a usar Canva e ímonos á opción estándar de logotipos, o tamaño no que nos vai a crear o arquivo é o suficientemente grande como para usar en contornas dixitais (500x500 px), pero cando necesitemos crear un cartel, unha lona ou un valo publicitario, ese logotipo xa non nos serve, pois ao agrandalo perderá resolución e iso significa LOGOTIPO PIXELADO!
 
 
 
Xestión de cores: Existen varios perfís de cor, pero hai dous en concreto que son os adecuados para realizar logotipos. Este perfil é cuatricomía CMYK ou PANTONE, cores que se usan en impresión, e que farán que á hora de imprimir o noso logotipo non se cambien as cores drasticamente como nesta imaxe.
 
Canva usa un perfil de cor RGB (cores luz) en numeración hexadecimal (cores web), por tanto, á hora de imprimir, converterá ese colorido a CMYK quitando viveza e brillo á cor orixinal do noso logotipo. Podemos pasar dunha verde lima moi luminoso a unha verde botella apagado a golpe dun clic en calquera imprenta.
 
Formatos de aplicación: Os formatos máis usados en imaxe son JPG, PNG e PDF (entre outras posibilidades), pero os logotipos adoitan realizarse en formato vectorial e ti preguntarás, que é iso? 
 
O formato vectorial é un tipo de imaxe creada por vectores que nos permite modificar, agrandar ou facer pequeno un logotipo ou icona tanto como queiramos e que non perda nunca resolución, xa que os vectores se recalculan para crear a mesma figura en diferentes tamaños. No caso de Canva, a opción vectorial é un imposible (ou quizais non se buscas o asterisco*). Temos a opción de gardar en JPG, que nos dará unha resolución acorde co tamaño do arquivo e sempre teremos fondo branco. Doutra banda, temos o formato PNG, moi utilizado en deseños xa que ten boa resolución e o fondo transparente, pero a opción de fondo transparente en Canva só é posible coa opción PRO (de pago) do programa.  
 
E por último tes a opción de PDF para impresión, que sen dúbida é a mellor opción que ten, e iso é (atento ao truco) porque cando gardas en PDF para imprimir, e acodes a alguén que entenda de vectores pode extraer o teu logotipo de maneira vectorial e así poder manipulalo como necesites.
 
Recomendacións finais:
 
Se tedes a oportunidade de traballar a vosa identidade cun/cunha profesional obteredes un resultado máis profesional. Se polo contrario queredes realizalo por vós mesmos/as (xa sexa porque non tes orzamento para a persoa deseñadora, ou porque consideras que o podes realizar mellor) sempre podes usar o truco do PDF para impresión, e en Smartpeme podemos axudarvos a xerar formatos e modificar problemáticas que xere Canva.  Ademáis, Canva conta cun apartado específico de diseño de logos, podedes consultalo facendo clic aquí.
 
 
Lembra que calquera dúbida respecto diso, podemos resolvelo en asesoramento. Esperámoste!
 
Lara Taboada
Asesora de imaxe
 

Fonte:  SmartPeme