Actualidade

« Atrás

Aprende a sacarlles partido aos formatos do teu Instagram.

Data:  venres, 10 de xullo de 2020

 
O mundo de Instagram é extenso e con moitas opcións e non sempre lle sacamos partido aos elementos que nos proporciona esta rede social. Se o único que fas é subir fotos e algún story de cando en vez, estás desaproveitando un mundo de posibilidades para transmitir información sobre a túa marca ou produtos ao teu público.
 
Esta rede social dános a oportunidade de compartir calquera tipo de elemento visual. Son virais e potentes e con eles podes poñer en valor a identidade da túa marca a través das cores, as tipografías ou o logotipo da túa empresa, e desta maneira poden recoñecerche en todo momento.
 
Imos ver as diferentes opcións e que tipo de contido compártese nelas. Se non estás familiarizado con eles, anímoche a que probes e tentes saber que lles parece aos teus followers este novo contido que subiches.
 
Post ou Imaxe: É o primeiro punto de contacto que adoitamos ter con Instagram, subindo unha imaxe ou fotografía. O que debemos ter en conta desta ferramenta é que esa imaxe formará parte do noso canal de contidos de maneira permanente polo que debemos coidala, facer que sexa potente. Normalmente, os rostros nas fotos xeran maior interacción, non teñas medo a mostrarche. Se compartes produtos, hai que tentar non aburrir á persoa espectadora e dar diferentes opcións visuais nas fotografías. Outra opción é engadir frases ou infografías, xa que son elementos de gran valor viral, fáciles de compartir e que por tanto xeran moita máis interacción coa nosa conta. Lembra sempre achegar identidade referente á túa marca nestes deseños.
 
Carrusel: O carrusel publícase no canal de contidos (perfil) e normalmente é unha publicación que contén varias imaxes dentro dun só post. Con esta ferramenta podemos facer comparativas de antes e despois, panorámicas, contar unha historia a través do paso das fotografías, xerar un mini álbum de fotos, etc.; hai moitas posibilidades. Normalmente, adóitase facer unha invitación ás persoas seguidoras coa interacción de "deslizar", anímaselles a través de texto, ou na mesma descrición a que vaian pasando as imaxes para gozar delas e, á vez, xeran unha interacción no teu perfil.
 
Historias: Os stories, ou historias de Instagram, son un dos elementos visuais que máis alcance teñen. Dannos a opción de compartir vídeos, imaxes, boomerangs (vídeos en bucle), engadir textos, gif en movemento, emojis, e mesmo compartir publicacións que posteaste no teu canal de contidos (perfil). É unha das ferramentas máis potentes que ten Instagram e o seu contido desaparece en 24 horas, polo que serve para promover ofertas flash ou información efémera. O contido das historias adoita ser máis espontáneo, natural e fácil de facer.
 
IGTV: Este servizo de Instagram é un dos que menos coñecemento temos en xeral xa que é especializada en vídeos. IGTV ven de "Instagram televisión", onde podemos subir contido en vídeo de máis de 1 minuto de duración, desde tutoriais ata vídeos de Youtube, ou directos que gardásemos e queiramos compartir de maneira permanente. É como unha mini canle de vídeos ao que poden acceder os nosos followers de Instagram sempre que queiran.
 
Live: A ferramenta Live serve para realizar vídeos en directo. Podes simplemente abrir un Live e comentar información de interese, podes resolver preguntas das persoas seguidoras, ou interactuar con eles a través de stickers de preguntas, podemos facer entrevistas a outras persoas xa que poden conectarse 2 persoas á vez ou simplemente ter un intercambio de ideas coa outra persoa conectada. Estes Lives pódense gardar despois e subir ao noso IGTV.
 
Interaccións: As interaccións son todas aquelas que convidan á persoa usuaria ou seguidor/a do noso perfil para interactuar coa nosa conta dalgunha maneira, xa sexa compartindo o noso contido, comentando, dando gústame ou respondendo preguntas ou enquisas lanzadas en stories. Este tipo de interaccións son importantes para que a nosa conta creza con respecto a followers, que Instagram recomende o noso contido a outras contas, ou que nos descubran a través dunha persoa que comparta as nosas publicacións. É importante ter en conta todo isto se queremos destacar en Instagram.
 
Aínda non probaches os formatos de imaxe que nos ofrece Instagram?
 
Anímoche a que os probes todos!
 
Lara Taboada
Asesora Imaxe

Fonte:  SmartPeme